دعوت مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس از رسانه ها برای نقد عملکردش

خبرگزاری شبستان: عملکرد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، دوشنبه شانزدهم اسفند ماه جاری با حضور اصحاب رسانه طی نشستی در بوته نقد قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، جلسه نقد و بررسی عملکرد بهزاد مریدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برپا می شود.

 

برپایه این گزارش؛ نشست مورد اشاره به همراه اعلام برنامه های همایش ملی ریحانه النبی با حضور اصحاب رسانه اعم از خبرگزاری ها، مطبوعات و واحد خبر صدا و سیمای مرکز فارس برگزار خواهد شد.

 

این گزارش می افزاید، مراسم یاد شده در سالن غزل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، ساعت ١٠ صبح دوشنبه؛ شانزدهم اسفند ماه جاری است که فقط ویژه خبرنگاران و عکاسان خبری در نظر گرفته شده و در آن به تحلیل و نگاه منتقدانه حوزه عملکردی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از نیمه شهریور ٩٣ تا نیمه شهریور ٩٥ اختصاص دارد.

 

گفتنی است، پیش از این حوزه های فرهنگی، مطبوعاتی، سینمایی، هنری و دیگر بخش های مربوط به معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز در نشست های جداگانه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

 

 

کد خبر 614644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha