فرمانداران و بخشداران دفاع از دولت و ارائه گزارش عملکرد به مردم را در اولویت قرار دهند

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بر تلاش در راستای جلب رضایت مردم تاکید کرد و گفت: فرمانداران و بخشداران دفاع از دولت و ارائه گزارش عملکرد به مردم را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز ( 15 اسفند ) در نشست ستاد انتخابات با فرمانداران و بخشداران این استان، گفت: جامعه در شرایط انتخابات نیاز به آرامش دارد و باید جامعه را برای حضور و مشارکت حداکثری فراهم کرد.

 

خادمی، با بیان اینکه دولت وظیفه برگزاری انتخابات را بر عهده داشته و در عین حال امانتدار رای مردم است، اظهار داشت: ما به عنوان دست اندرکاران نظام در همه مقاطع نیازمند حضور مردم هستیم.

 

وی ضمن تاکید بر سرنوشت ساز بودن تصمیم مردم در انتخابات، عنوان کرد: انقلاب اسلامی در همه برهه ها نیازمند حضور قدرتمند و حداکثری مردم بوده و به همین دلیل این نظام مشروعیت خود را از مردم می گیرد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بر تلاش در راستای جلب رضایت مردم تاکید و یادآور شد: فرمانداران و بخشداران باید از اختیارات خود استفاده کرده و با استفاده از راه های ابتکاری در راستای جلب رضایت و اعتماد مردم بکوشند.

 

وی بر ضرورت ارائه گزارش عملکرد دولت توسط فرمانداران و بخشداران تاکید و خاطرنشان کرد: وظیفه دفاع از عملکرد دولت بر عهده فرمانداران و بخشداران بوده و اگر در این مسیر اطلاع رسانی صورت نگیرد، مردم از میزان اقدامات آگاه نخواهند شد.

 

خادمی، با بیان اینکه با سخنرانی افراد مشکلی نداریم و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی به ویژه برای دانشجویان همواره مورد تاکید است، عنوان کرد: با این حال فرمانداران و سایر مسئولان دولتی نباید اجازه توهین به دولت و شانتاژ سیاسی به مخالفین را بدهند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، یادآور شد: در فضای فعلی همان گونه که مشکلات بیان می شود گزارش عملکرد نیز باید ارائه و به نحوی عمل شود که توقعات عموم از دولت بالا نرود.

 

خادمی، با بیان اینکه فرمانداران باید جامعه را مدیریت و در این مسیر از قوه خلاقیت و ابتکار خود استفاده کنند، اظهار داشت: بودجه و اعتبار در مدیریت مهم است، اما در شرایطی که مشکلات مالی و اعتباری وجود دارد، باید از دیگر امکانات نیز بهره برداری شود.

 

وی بر ضرورت به روز بودن و خبر داشتن از اتفاقات پیرامون توسط فرمانداران تاکید کرد و گفت: فرمانداران باید پیش از وقوع اتفاقات و رخدادها از وقایع پیرامون خود اعم از سخنرانی، گردهمایی، نشست های رسمی و غیررسمی و حتی خانوادگی خبر داشته باشند و این نیازمند کانال های ارتباطی قوی است.

کد خبر 614778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha