ثبت اسامی یک هزار و ۶۰۰ دانش آموز قشمی در سامانه پیش فر

خبرگزاری شبستان: معاون سازمان دانش آموزی هرمزگان گفت: یک هزار و ۶۰۰ دانش آموز قشمی در قالب ۴۷گروه ۲۳ و ۴۴نفره در سامانه پیشتاز و فرزانه سازمان دانش آموزی ثبت نام شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش قشم، احمد سالاری در حاشیه بازدید از گروه های پیشتاز و فرزانه مدارس قشم، اذعان داشت:بیش از 47 گروه پیشتاز و فرزانه در مدارس قشم تشکیل شده که یک هزار و 600 دانش آموز قشمی را جذب فعالیت های خود کرده اند.

 

این مسئول اضافه کرد: پیشتازان و فرزانگان گروه های دانش آموزی با قوانین بین المللی هستند که در مدارس از بین دانش آموزان علاقه مند تشکیل می شود که  غالبا در گروههای 23 نفره و 44 نفره تقسیم می شوند.

 

سالاری با بیان اینکه گروه پیشتاز در مدارس پسران و گروه فرزانه به گروه های دختران تعلق دارد، خاطر نشان کرد: انواع گره زدن در شرایط و محیط های مختلف، قوانین نظامی عمومی در کشورها، طریقه علامت دادن با دود، آتش و انواع صدا و رمز خوانی، انواع سرود ها و تشویق های بین المللی و ترویج فرهنگ ایثار،همدلی و همکاری از مهمترین اهداف گروه های پیشتازان و فرزانگان بشمار می رود.

 

معاون سازمان دانش آموزی استان هرمزگان افزود: دانش آموزان قشمی پتانسیل و ظرفیت بالایی در برنامه های متعدد سازمان دانش آموزی از خود نشان دادند و استقبال دانش آموزان این جزیره از برنامه های فوق برنامه این سازمان بسیار مطلوب بوده است.

 

وی گفت: اجرای مناسب برنامه های فوق برنامه در مدارس یکی از مهمترین راه های دستیابی به مدرسه با نشاط،پویا و شاداب است که در این زمینه باید برنامه ریزی مدونی و آگاهی بخشی مناسب صورت گیرد.

 

 

کد خبر 614842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha