ضرورت تقویت کار تشکیلاتی در کانون های مساجد

خبرگزاری شبستان:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون بر تقویت و انجام کار تشکیلاتی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد تاکید کرد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، صادق صالحی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون در همایش کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان با اشاره به موضوع مهم کار سازمانی و تشکیلاتی اظهارداشت: مسئولیت دهی به جوانان ونوجوانان علاوه بر اینکه موجب رونق کاری کانون های مساجد می شود زمینه ساز تربیت نیرو و جذب افراد است.

وی افزود: تقویت و انجام کار تشکیلاتی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد یک ضرورت مهم است که تداوم فعالیت های این مراکز را به همراه دارد و اعضای آن ها حفظ می شوند و تمرینی برای مسئولیت پذیری اجتماعی و هویت بخشی به افراد است.

صالحی با اشاره به دغدغه اقتصادی کانون های مساجد به موضوع اقتصاد فرهنگی اشاره کرد و گفت: اقتصاد فرهنگی زمینه ساز رشد و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری می شود و به رشد اقتصادی جامعه و تامین نیاز اقتصادی کانون ها کمک می کند.

وی ادامه داد: ورود کانون های مساجد به فعالیت های اقتصادی در حوزه فرهنگ و هنر زمینه ساز اشغال است که البته این موضوع نباید مانع از فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح کانون ها شود که پاسخ به این دغدغه نیازمند برنامه ریزی صحیح می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به اهمیت کار اقتصادی در روستاها خاطرنشان کرد: تشکیل هسته ها و گروه هایی متشکل از جوانان و افراد توانمند با موضوع کارآفرینی جوانان به رشد و پیشرفت اقتصادی و تامین نیاز اشتغال جوانان کمک می کند.

وی افزود: باید روحیه کارآفرینی در بین جوانان و نوجوانان ایجاد شود که هنگام ورود به عرصه اشتغال نیازمند شغل دولتی نیست و خود توانایی ایجاد شغل دارد و با کارآفرینی برای شغل ایجاد کند

کد خبر 616037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha