مردم تنها از طریق اطلاعیه های رسمی، قیمت ها را رصد کنند

استاندار هرمزگان، از مردم خواست تنها از طریق اطلاعیه های رسمی قیمت ها را رصد کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، حسین هاشمی تختی، استاندار هرمزگان، گفت: با آغاز اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، هر سیلندر گاز 11کیلویی با قیمت سه هزار و 300تومان در بندرعباس و در سایر شهرستان های استان به علت هزینه حمل و نقل سه هزار و 715 تومان تعیین شده است.

 

وی از مردم خواست برای کسب خبر درباره چگونگی اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها و قیمت های تعیین شده فقط به اطلاعیه های ستاد کشوری و استانی هدفمندی یارانه ها توجه کنند.

 

هاشمی تختی، از توزیع کالا برگ های کپسول گاز در بین مردم استان هرمزگان خبر داد و افزود: در طی یک مدت 15 روزه، کالا برگ های کپسول گاز با همکاری اداره پست، فرمانداری ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا در میان مردم توزیع می شود که سهمیه هر خانوار برای یک ماه دو کپسول گاز است.

 

وی اظهار داشت: به اماکنی همچون نانوایی ها که کپسول بیشتری را مصرف می کنند سهمیه ویژه تعلق می گیرد.
 

استاندار هرمزگان، تاکید کرد: اگر احساس کنیم که سهمیه کپسول گاز مردم کم است باز هم به این سهمیه اضافه خواهد شد تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

 

وی با اشاره به اینکه قیمت نان در استان ها توسط استانداران تعیین می شود، بیان داشت: سه نمونه آرد با قیمت های دوهزار و 500ریال، دو هزار و 800ریال و سه هزار ریال بسته به میزان درصد سبوس این آردها مشخص شده که قیمت نهایی نان نیز بر اساس نوع آرد مصرفی متغیر می باشد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، هاشمی تختی، در خصوص محاسبه قیمت برق در استان هرمزگان نیز گفت: قیمت برق در هرمزگان به صورت پلکانی محاسبه می شود و در فصول مختلف سال به صورت ترجیحی و متناسب با شرایط هر فصل عرضه می شود.

 

وی در پایان خطاب به مردم توصیه کرد: تا قبل از پایان سال، یک بار دیگر یارانه نقدی به حساب مردم واریز می شود که از آنها می خواهم تا نوع هزینه کردن این مبالغ را مدیریت و به نحو مطلوبی از آن استفاده کنند.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 6170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha