ایده های برتر رویداد ایده شو در آران و بیدگل انتخاب شد

خبرگزاری شبستان: ایده های برتر بیست و ششمین رویداد ایده شو با موضوع «کسب و کار فردای من» در آران و بیدگل انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، بیست و ششمین رویداد ایده شو با موضوع «کسب و کار فردای من» با همکاری فرمانداری آران و بیدگل و دانشگاه های پیام نور، علمی کاربردی و آزاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل و شهرک علمی تحقیقاتی شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان در کانون فرهنگی شهید بنی طبا آران و بیدگل برگزار شد.

در این مراسم، ایده پردازان در محیطی دوستانه به بیان ایده‌های نوآورانه خود پرداختند و ضمن کسب مهارت‌های ایده پردازی و ارائه ایده، ایده‌های خود را در بوته نقد برای بهبود آن‌ها و مبنا قرار گرفتن برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار نوپای موفق قرار دادند.

در پایان این رویداد علمی پس از ارزیابی ۱۲ ایده برتر راه یافته به مرحله نهایی ایده شو، طرح «ژاکارد الکترونیکی پنوماتیکی دستگاه فرش ماشینی» با ایده پردازی علی حفیظی بیدگلی  به عنوان ایده برتر انتخاب شد.

همچنین طرح  «استحصال عناصر نادر پلایای خوروبیابانک» از حسن جعفری و ایده «ساخت و تولید هدفن کنسل کننده صدای مزاحم» با ایده پردازی فرزانه صباغیان رتبه دوم و سوم این رویداد را کسب کردند.

طرح هم زمان کشت گیاه، جلبک و میگوی آرتمیا با استفاده از آب شور از پدرام حسنوند ، طراحی دستگاه سنجش غلظت ذرات گرد و غبار با استفاده از لیزر از مصطفی عباسی،لوله آب مولد برق از امین عباس گلشن فرد ، طراحی کورنومتر در جلو شیرهای آب داخل ساختمان از معصومه سعیدی، بانک جامع اطلاعات فرش ایران از محمدحسین ارشدی بیدگلی، استفاده از روش های داده کاوی در حوزه های مختلف از ابوالفضل خدمتی، به پرداخت از بهروز رحمانی، مبدل هوشمندسازی شیرآلات آب، نشست بست از مهدی حفیظی بیدگلی از دیگر طرح های برتر این رویداد اعلام شد.

ایده‌های برتر در همایش ایده شو، ضمن دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی این فرصت را پیدا می‌کنند تا در تعامل با مشاورین و راهبران مرکز رشد و شهرک علمی تحقیقاتی شیخ بهایی، ضمن اصلاح و بهبود ایده خود در صورت تمایل با تکمیل کاربرگ درخواست پذیرش در دوره رشد مقدماتی درخواست حضور در مرکز رشد شهرستان  را بدهندو در صورت پذیرش در این دوره، در مرکز رشد مستقر شوند.

شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و ۲۱۵ کیلومتری مرکز این استان واقع شده است.

کد خبر 617629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha