نزدیک به ۲ هزار اکیپ پلیس استان فارس، نوروز ۹۶ در خدمت زائران نوروزی هستند

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی فارس گفت: تعداد کل گشت های پلیس استان فارس در ایام نوروز ۹۶، یک هزار و ۶۶۶ اکیپ هستند که در قالب ۱۵ هزار نفر نیروی انسانی وظیفه تامین امنیت زائران نوروزی را به عهده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس امروز (26اسفند) در حاشیه مراسم افتتاحیه قرارگاه نوروزی امام علی (ع)، با اشاره به اینکه این قرارگاه برای هماهنگی بین بخشی و برون سازمانی و در راستای خدمت رسانی به مهمانان نوروزی ایجاد شده است، گفت: این قرارگاه وظیفه تامین امنیت را بر عهده دارد.

 

رئیس پلیس فارس با اشاره به اینکه 431 ایستگاه نوروزی در فارس ایجاد می شود، اظهار داشت: 586 اکیپ گشت ایمنی و 841 اکیپ گشت راهور در شهرهای استان و 238 تیم پلیس راه در جاده های مواصلاتی فارس مستقر می شوند.

 

به گفته سردار گودرزی، تعداد کل گشت های پلیس استان فارس در ایام نوروز 96، یک هزار و 666 اکیپ هستند که در قالب 15 هزار نفر نیروی انسانی وظیفه تامین امنیت زائران نوروزی را به عهده دارند.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه پنج هزار پوستر، بنر و نقشه راهنما توسط نیروی انتظامی تولید شده است، تاکید کرد: 10 محل ایستگاه پلیس در شهر شیراز اضافه شده است و همچنین در این شهر یک هزار و 200 معتاد کارتن خواب را جمع آوری کرده و با همکاری فرمانداری در محلی اسکان داده ایم.

 

 

کد خبر 617738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha