برگزاری طرح « انس نونهالان با مساجد و نماز» در یزد

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد اقامه نماز یزد با اشاره به اهمیت توجه به کارکردهای مساجد در جامعه اسلامی گفت: طرح « انس نونهالان با مساجد و نماز» در یزد برگزار می شود.

حجت الاسلام علی حبیبیان، رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: زندگانی حضرت زهرا ( سلام الله علیها) الگویی بسیار بزرگ و مناسب برای بانوان جامعه ما است که از این طریق می توانند سعادت را در جامعه بدست آورند.

 

وی افزود: تلاش ما در جامعه در خصوص طرح های تربیتی در مساجد استان است که در این راستا طرح « انس نونهالان با مساجد و نماز» را در برنامه های خود داریم.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد تصریح کرد: در این طرح که با همکاری کانون های مساجد، بهزیستی یزد، اداره کل تبلیغات اسلامی  برگزار می شود، مهدهای کودک  به منظور انس بیشتر نونهالان با مساجد برخی از برنامه های خود را در مساجد برگزار می کنند.

 

حجت الاسلام حبیبیان در این راستا حضور روحانیان آموزش دیده در مدارس، حضور روحانیان در بین نمازهای ظهر و عصر مدارس از جمله برنامه های دیگر ما است که امیدواریم بتوانیم احیای کارکردهای مساجد را از کودکی در بین جامعه رواج دهیم.

کد خبر 617849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha