تناقص در اعلام ‌آمار بيکاري خراسان جنوبي/ اجراي طرح تکاپو در استان

خبرگزاری شبستان:نماینده مردم فردوس، بشرویه و سرایان و طبس در مجلس با اشاره به اينکه نرخ بیکاری در خراسان جنوبی بالا است، گفت: اما مرکز آمار اعلام می کند که نرخ بیکاری در این استان پایین است واين باعث می شود که دولت کمتر به خراسان جنوبی توجه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمدرضا امیرحسنخانی امروز (28 اسفند) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی همواره در صحنه‌های مختلف سنگ تمام گذاشتند و بیش از 90 درصد مردم این استان در انتخابات شرکت می کردند.

 

وی با بیان اینکه در روستاهای خراسان جنوبی مشکلات بسیاری وجود دارد، گفت: با این وجود مردم خراسان جنوبی انتظارشان از ما این است که همواره در جهت حفظ آرمان‌های نظام و شهدا حرکت کنیم و مردم نمی خواهند که آرمان‌های شهدا به فراموشی سپرده شوند.

 

نماینده مردم فردوس، بشرویه و سرایان و طبس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم حق اصلی را بر گردن ما دارند، افزود: اما برخی از مسئولین در بعضی از موقع طوری با مردم برخورد می کنند که مردم را رعیت نشان می دهند در صورتی که مردم ارباب همه ما هستند.

 

امیرحسنخانی با تاکید بر اینکه باید همه تفکر مسئولین استان بر روی مسائل اصلی باشد، ادامه داد: مسائل حاشیه ای نباید بیان شود و باید به مسائل و مشکلات اصلی مردم توجه داشته باشیم.

 

وی با توجه به اینکه نرخ بیکاری در خراسان جنوبی بالا است، تصریح کرد: اما مرکز آمار اعلام می کند که نرخ بیکاری در این استان پایین است و باعث می شوند که به خراسان جنوبی دولت کمتر توجه داشته باشد.

 

نماینده مردم فردوس، بشرویه و سرایان و طبس در مجلس شورای اسلامی به طرح تکاپو اشاره کرد و گفت: طرح تکاپو تازه وارد خراسان جنوبی شده است در صورتی که این طرح در برخی از استان‌ها به نتیجه رسیده است و به دلیل آمار اشتباه مسئولین تاکنون این طرح در استان اجرایی نگردیده است.

 

نماینده مردم فردوس، بشرویه و سرایان و طبس در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: درخواست داریم تا وحدت حول محور ولایت در بین سایر مسئولین ایجاد شود و همه نمایندگان استان برای رفع محرومیت استان هماهنگ هستند.

کد خبر 617965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha