پیش بینی ۳۲ صندوق اخذ  رای برای عشایر/ برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در ۱۹ شهر استان تهران

خبرگزاری شبستان: چاوشی با اشاره به پیش بینی ۳۲ صندوق اخذ رای برای عشایر گفت: انتخابات تمام الکترونیک در ۱۹ شهر استان تهران انجام می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان مستقر در فرمانداری تهران، شهاب الدین چاوشی، رییس ستاد انتخابات استان تهران. ضمن بازدید از روند ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی تهران، ری و تجریش در جمع خبرنگاران گفت: حدود 150 نفر تا کنون مراجعه کننده برای ثبت نام در انتخابات شورای اسلامی تهران, ری و تجریش حضور یافتند.

وی با اشاره به آغاز سال نو و ولادت حضرت زهرا اظهار کرد: انشاء الله شاهد برگزاری انتخابات باشکوه در 29 اردیبهشت 96 باشیم.

وی گفت: در 16 فرمانداری و 33 بخشداری عملیات اجرایی ثبت نام آغاز شده است و امیدواریم تا پایان وقت اداری 6 فروردین مرحله ثبت نام به پایان رسیده و علمیات های اجرایی رسمی برای بررسی صلاحیتها و گزارشها در مورد نامزدهای انتخابات شروع شود.

چاووشی افزود: 19 شهر در مجموع استان تهران امکان برگزاری انتخابات تمام الکترونیک را دارند. امیدواریم این امر تجربه موفقی برای دوره های بعدی باشد.

وی خاطر نشان کرد: در 42 شهر در حوزه استان تهران بناست شورا تشکیل شود که مقدمات آن فراهم شده و 32 نقطه عشایری نیز صندوق اخذ رآی پیش بینی شده است. 6200 شعبه اخذ رای در سطح استان پیش بینی شده که بخش اعظم آن برای تهران، ری، شمیرانات است و در 503 روستا در استان تهران نیز انتخابات روستاها برگزار می شود. امیدواریم تا پایان وقت اداری قانونی 6 فروردین ثبت نام به پایان برسد تا هیآت های اجرایی بررسی صلاحیتها را آغاز کنند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: از تلاش فرمانداران و بخشداران در لحظات نزدیک تحویل سال برای ثبت نام تشکر می کنم.

کد خبر 618078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha