بازدید دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور از نمایشگاه « مجموعه تاریخی مسجد ملااسماعیل» یزد

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور در مراسمی از نمایشگاه « مجموعه تاریخی مسجد ملااسماعیل» یزد بازدید کرد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به برگزاری نمایشگاه « مجموعه تاریخی مسجد ملااسماعیل» یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: در مراسمی، حجت الاسلام حمید رضا ارباب سلیمانی، دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور از نمایشگاه « مجموعه تاریخی مسجد ملااسماعیل» یزد که به همت تعدادی از کانون های مساجد استان یزد برگزار شد، بازدید کرد.

وی افزود: در این مراسم حجت الاسلام سلیمانی از نزدیک با فعالیت های کانون های مساجد در این نمایشگاه آشنا شد و از غرفه های این نمایشگاه بازدید کرد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد تصریح کرد: دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور همچنین در این بازدید در خصوص اهمیت توجه به مساجد در معرفی اماکن تاریخی و فعالیت در مساجد تاکید کرد و خواستار گسترش این فعالیت ها شد.

لازم به ذکر است، نمایشگاه « مجموعه تاریخی مسجد ملااسماعیل» یزد به همت کانون های مساجد استان یزد از 29 اسفندماه تا 12 فروردین ماه جاری در محل مسجد ملا اسماعیل یزد برپا شده است.

کد خبر 618520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha