اسکان مسافران نوروزی در جوار ۲۳ امامزاده و بقاع متبرکه یزد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به اسکان مسافران نوروزی در استان یزد گفت: امسال پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در جوار ۲۳ امامزاده و بقاع متبرکه یزد داریم.

حجت الاسلام حسین زارع زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به استقبال مسافران نوروزی در بازدید از استان و شهر یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: ما در استان یزد طرح « آرامش بهاری » را داریم که میزبان مسافران نوروزی در امامزادگان و بقاع متبرکه هستیم.

 

وی افزود: ما در جوار 23 امامزاده و بقاع متبرکه پذیرش مسافران نوروزی داشته ایم که از 28 اسفند تا تا پایان روز پنجم فروردین نزدیک به 9 هزار نفر اسکان داده شده اند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد بیان کرد: ما در برنامه های خود در تلاش هستیم تا باورهای دینی و مذهبی را از طریق فضای معنوی این بقاع متبرکه تقویت کنیم که در این راستا طرح « آرامش بهاری» را تا 15 فروردین ماه سال جاری در دستور کار خود قرار داده ایم.

 

وی همچنین بیان کرد: ما علاوه بر اسکان مسافران نوروزی در طرح « آرامش بهاری»  بیش از 55 امامزاده و بقاع متبرکه در استان را پوشش داده ایم و برنامه های فرهنگی را در این مراکز داریم.

 

کد خبر 618718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha