استاندار زنجان از کم فروغ بودن طرح تکاپو در استان انتقاد کرد

خبرگزاری شبستان:استاندار زنجان به ضرورت تولید و اشتغال و تحقق نامگذاری سال تاکید کرد و گفت: متاسفانه در اجرای طرح تکاپو در استان عقب هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، اسدالله درویش امیری، استاندار زنجان، امروز(17فروردین) در اولین جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: به منظور تحقق شعار سال تمام دستگاه ها باید به وظایف خود عمل کنند.

 

وی با انتقاد از عقب ماندگی طرح تکاپو در استان زنجان، خاطرنشان کرد: متاسفانه مشارکتی در اجرای این طرح در استان ملاحظه نشد.

 

مقام عالی استان با اشاره به اینکه استان زنجان در رشته های صنایع، کشاورزی، خدماتی و گردشگری از ظرفیت های بالایی برخوردار است، تصریح کرد: متاسفانه از این ظرفیت ها به خوبی استفاده نشده است.

 

استاندار زنجان تعداد شغل ‌های پیش‌ بینی شده در قالب طرح تکاپو برای استان زنجان را 6 هزار شغل برشمرد و گفت: این رقم 17 درصد از بیکاری را زیر پوشش قرار می ‌دهد.

 

درویش امیری با تاکید بر تهیه بانک اطلاعاتی در این خصوص افزود: با بهره مندی از این ظرفیت ها اشتغالزایی در استان رونق می گیرد.

 

مقام عالی استان از عملکرد بانک های خصوصی در عملی نکردن اقتصاد مقاومتی انتقاد کرد و گفت: امنیت یکی از مولفه های سرمایه گذاری در استان است که باید به این مهم توجه شود.

 

در ادامه فرماندار زنجان هم با انتقاد از کم کاری اداره کار و تعاون استان زنجان در دو سال گذشته گفت: فرمانداری آمادگی خود را برای همراهی با دولت در اجرای طرح تکاپو اعلام می کند.

 

رسول بیات با بیان اینکه اجرای این طرح در استان متوقف شده است، افزود: این طرح در شهرستان ها با جدیت دنبال نمی شود.

 

وی به همراهی دستگاه های اجرایی استان زنجان در توسعه اشتغال تاکید کرد و گفت: فرمانداری زنجان با تمام قوا از این طرح حمایت می کند.

 

 

 

 

کد خبر 620269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha