دولت  برای  برخورد با افراد متخلف لحظه‌ای درنگ نکند

نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از دولت دهم برای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، گفت: اجرای این طرح فرهنگ اصلاح مردم و اصلاح الگوی مصرف و تحقق تعالیم دینی و دستورات الهی را دربر دارد.

حجت‌الاسلام حسن ملک‌محمدی، نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی درباره اجرای صحیح قانون هدفمند کردن یارانه‌ها به خبرنگار شبستان گفت: اجرای این طرح فرهنگ اصلاح مردم و اصلاح الگوی مصرف و تحقق تعالیم دینی و دستورات الهی را دربر دارد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری برای اجرای این طرح اظهار کرد: امیدواریم مردم همان‌گونه که در طول 32 سال بعد از پیروزی انقلاب همیشه با حضور و حمایت و همکاری‌شان بیشترین نقش را در پیشرفت ایران اسلامی ایفا کردند در تحقق این طرح مهم و تاریخی اقدام شایسته‌ای را انجام دهند.

حجت‌الاسلام ملک‌محمدی با تأکید بر وظایف مجلس برای اجرای صحیح این طرح گفت: مجلس شورای اسلامی با نظارت بر اجرای صحیح این طرح و با استفاده از قدرت نظارتی که در چارچوب قانون اساسی دارد باید به وظایف خود در این مورد عمل کند.

این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به وظایف نمایندگان و ارتباط مستقیم با مردم حوزه‌های انتخابیه‌شان بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نقش بسیار مهمی در بالا بردن افزایش آگاهی مردم در آثار و فواید این طرح دارند که امیدواریم همه نمایندگان با موکلا‌ن‌شان آثار و فواید طرح هدفمند کردن یارانه‌ها را در میان بگذارند.

وی با تشکر از دولت دهم برای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، تصریح کرد: از دولت انتظار می‌رود که در اعمال مدیریت مقتدرانه و قاطعانه و نظارت دقیق و کنترل قیمت‌ها و برخورد قاطع با افراد متخلف لحظه‌ای درنگ نکند.

حجت‌الاسلام ملک‌محمدی ادامه داد: تسامح و تساهل در این موضوع تبعات جبران‌ناپذیری را برای کشور خواهد داشت پس چه دولت و چه مجلس و چه مردم باید با جدیت این قانون را در کشور اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه ممکن است عده‌ای در این شرایط گران‌فروشی داشته باشند، گفت: گران‌فروشی و اجحاف در حق مردم از گناهان بزرگ است که هر کسی آن را انجام دهد در محضر خداوند مسئول است و مؤاخذه می‌شود و ثانیا تخلف از قانون تبعات سخت و اثر وضعی دارد که گریبان متخلفان را می‌گیرد.

پایان پیام/

کد خبر 6223

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha