آیین اختتامیه بخش تحول علوم انسانی برگزار شد

در آخرین روزهای برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، بخش تحول علوم انسانی، که برای نخستین بار در نمایشگاه قرآن کریم دایر بود، به فعالیت های خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار شبستان، آیین اختتامیه بخش "تحول علوم انسانی" با سخنرانی حجت الاسلام دکتر قوامی، حجت الاسلام دکتر ارسطا و حجت الاسلام محمدی، رییس نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در بخش تحول علوم انسانی برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم، اسدی، مدیر بخش تحول در علوم انسانی، با ارائه گزارشی از برنامه های مختلف این بخش در طول مدت برگزاری نمایشگاه، اظهار امیدواری کرد که این بخش بتواند در سال های آتی نمایشگاه بسیار پربارتر و نتیجه بخش تر عمل کند.

 

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از چهار هفته در خدمت قرآن و مباحث زیربنایی و ریشه ای قرآنی و علوم انسانی بودیم، گفت: نمایشگاه حمایت خاصی از این بخش داشت و از هر لحاظی این بخش را مورد پشتیبانی قرار داد.

 

اسدی با اشاره به اینکه امسال اولین سالی بود که بخش علوم انسانی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شده بود، اظهار داشت: بیش از 45 نشست تخصصی را در این بخش برگزار کردیم و محصولات این نشست ها دو روز پس از نشست در نمایشگاه ارائه می شد.

 

وی مدعی بود که همه تلاش این بخش در برگزای نشست های تخصصی در طول برگزاری نمایشگاه بر این بوده است که، تمام حوزه های علوم انسانی و مباحث تحول در علوم انسانی را پوشش دهند.

 

اسدی در پایان سخنانش به ویژه نامه الکترونیکی علوم انسانی اشاره کرد که در روزهای پایانی نمایشگاه، آن را با همکاری دیگر نهادهای علوم انسانی به سرانجام رسانده اند.

 

گفتی است، بخش تحول در علوم انسانی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که برای نخستین بار در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم دایر شده بود، در طول برگزاری نمایشگاه، هر روزه با برگزاری نشست های تخصصی در همه حوزه های تحول در علوم انسانی، با سخنرانی و اظهار نظر اساتید حوزه، اساتید دانشگاه، طلاب حوزه علمیه و دانشجویان دانشگاه های کشور، دیدگاه های مختلف امر تحول را بر اساس آموزه های قرآنی مورد بحث و بررسی قرار داد.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 62289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha