مردم برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند/ رئیس جمهور دوازدهم حافظ خون شهدا باشد

خبرگزاری شبستان:همسر شهید منتظر قائم با اشاره به تبلیغات رسانه های معاند برای عدم حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رأی گفت: مردم نباید به حرف این رسانه های معاند گوش دهند بلکه باید خودشان برای سرنوشت و انقلابشان و کشورشان تصمیم بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، صدیقه بیگم مدرس ثانوی امروز ( 5 اردیبهشت) در حاشیه مراسم سالروز شکست مفتضحانه امریکا در صحرای طبس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهید حیات دارد، مردگان پس از هفته و سال فراموش می شوند اما شهادت موجب می شود انسان حیات ابدی پیدا کند و این است که بعد 38 سال از شهادت همسرم محمد منتظر قائم برای من زنده و جاودانه است.

 

وی با بیان اینکه شهید محمد منتظر قائم عاشق شهادت بود و قدرت و شجاعت بالایی داشت، گفت: من هر سال در سالروز شکست امریکا در صحرای طبس و شهادت همسرم به این مکان می آیم و کردار و رفتار و اخلاق شهید برایم تداعی می شود.

 


همسر شهید منتظر قائم ادامه داد: ایشان همیشه به من نصیحت می کرد حجابم را حفظ کنم و رهرو ولایت باشم و هرگز از شهادتش ناراحت نباشم و این آیه قرآن را برایم می خواند که شهدا زنده اند و در نزد پروردگار روزی می خورند و این کلامشان اکنون برای من آرامش خاصی می آورد.

 


وی با تاکید بر اینکه باید همواره سیره عملی و رفتار شهدا را الگو قرار دهیم، افزود: امروز جوانان نسل سوم انقلاب باید روش و اهداف شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم را آیینه زندگی خود قرار دهند.

 


همسر شهید منتظر قائم در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص انتخابات و مشارکت و انتخاب اصلح، بیان کرد: مردم باید فردی را برای ریاست جمهوری ایران اسلامی انتخاب کنند که مدیر و مدبر  و حافظ نظام اسلامی و خون شهدا باشد.

 


وی با بیان اینکه نباید فردی را انتخاب کنیم که طاغوت گرا باشد، تاکید کرد: باید رئیس جمهور آینده به مناطق محروم بیشتر توجه کند و برای جوانان اشتغال ایجاد کند.

 


همسر شهید منتظر قائم در پایان با توجه به تبلیغات رسانه های معاند برای عدم حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رأی، گفت: مردم نباید به حرف این رسانه های معاند گوش دهند بلکه باید خودشان برای سرنوشت و انقلابشان و کشورشان تصمیم بگیرند و هیچ گونه توجه ای به سخنان معاندان و ضدانقلاب ندهند.

 


گفتنی است پنجم اردیبهشت 1359، عام الفیل دیگر بود چرا که سردمداران کاخ سفید بلافاصله پس از اطلاع از تسخیر لانه جاسوسی به موازات کوشش های دیپلماتیک، مساله ی طرح تجاوز نظامی را در دستور کار خود قرار دادند. که پس از برنامه ریزی ها و صرف بودجه های فراوان تعداد شش فروند هواپیما، شش فروند هلی کوپتر، همراه با 90 کماندو وارد خاک ایران شدند، که در صحرای طبس با ایجاز شن ها شکست مفتضحانه ای خوردند.

کد خبر 624570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha