نمایشگاه قرآن با تمدید یک روزه امروز نیز پذیرای بازدیدکنندگان است

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن درپی استقبال علاقه مندان با تمدید یک روزه مهلت برپایی خود، شنبه پنجم شهریور نیز پذیرای میهمانان ضیافت الهی در مصلای امام خمینی (ره) است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، درپی استقبال به عمل آمده از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و درخواست های مکرر بازدیدکنندگان برای بهره مندی از برنامه های این نمایشگاه به ویژه خرید از بخش های عفاف و حجاب، نشر مکتوب، رسانه های دیجیتال و محصولات فرهنگی این نمایشگاه با تمدید یک روزه شنبه، پنجم شهریور نیز پذیرای بازدیدکنندگان است.

بنابراین گزارش، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن با رکوردشکنی قابل ملاحظه توانست بالغ بر 2 میلیون و 250 هزار نفر از میهمانان ضیافت الهی را با خود همراه کند.

این نمایشگاه و 30 بخش متنوع آن در طول 30 روز فعالیت توانسته است به نیازهای اقشار مختلف سنی، فکری و طبقاتی پاسخ دهد که حضور اثرگذار بخش هایی همچون کودک، نوجوان، خانواده، دشمن شناخت، حوزوی، دانشگاهی و تحول قرآن بنیان علوم انسانی خود موید این مطلب است.

 

این گزارش می افزاید: برنامه های نمایشگاه قرآن در مهلت تمدید شده همچون روزهای گذشته ادامه یافته و تغییری در روند آن به وجود نمی آید از این رو علاقه مندانی که تاکنون موفق به بازدید از این محل عرضه دستاوردهای قرآنی نظام نشده اند، می توانند با حضور در بخش های مدنظر خود پاسخ نیازها و سوالاتشان را دریافت کنند.

شایان ذکر است، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن که ششم مرداد در مصلای امام خمینی (ره) کار خود را آغاز کرده بود شب گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کار خود پایان داد، اما به دلیل درخواست مکرر علاقه مندان امروز نیز پذیرای بازدیدکنندگان است.

پایان پیام/

 

 

کد خبر 62464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha