عرضه 300 عنوان کتاب مذهبی در غرفه محصولات قرآنی

مسئول غرفه انتشارات اندیشه ناب، از عرضه بیش از 300 عنوان کتاب های مذهبی در غرفه محصولات قرآن نهمین نمایشگاه قرآن گیلان خبر داد.

امیر ابدام، مسئول غرفه انتشارات اندیشه ناب در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه قرآن کریم گیلان به خبرنگار شبستان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با هدف عرضه محصولات قرآنی به ویژه کتاب های مذهبی از انتشارات اندیشه ناب برای حضور در نمایشگاه قرآن استان دعوت کرده است.
 

وی با اشاره به اینکه در غرفه محصولات قرآنی این نمایشگاه، بیش از 300 عنوان کتاب مذهبی ارائه می شوند، تاکید کرد: کتاب های مذهبی، شامل قرآن، مفاتیح و دیگر کتاب های ویژه ماه رمضان از استقبال خوبی در نمایشگاه برخوردار بوده است.


مسئول غرفه انتشارات اندیشه ناب، با بیان اینکه انتشارات اندیشه ناب در طول سال بیش از 15 نمایشگاه استانی را برگزار می کند، تصریح کرد: این انتشارات همچنین بیش از 20 نمایشگاه کتاب و محصولات مذهبی را در تهران پوشش می دهد.


ابدام در ادامه با انتقاد از کیفیت غرفه های نهمین نمایشگاه قرآن کریم گیلان، خاطرنشان کرد: عدم تبلیغات درست محیطی و رسانه ای در استقبال کم مردم از نمایشگاه قرآن تاثیر مستقیم دارد.


پایان پیام/

کد خبر 62478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha