حضور ۱۱۵ نفر در آزمون عوامل اجرایی حج  و زیارت استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: تعداد ۱۱۵ نفر از متقاضیان در آزمون انتخاب عوامل اجرایی حج تمتع سال جاری در یزد شرکت کردند.

علی اصغر شریفی، مدیر حج و زیارت استان یزد با اشاره به ثبت نام حجاج بیت الله الحرام به خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، گفت: در راستای برگزاری حج، آزمون عوامل اجرایی حج سال 96 برگزار شد.

 

وی افزود:  در این زمینه تعداد 115 نفر از داوطلبین عوامل اجرایی حج  به منظور شرکت در حج تمتع در این آزمون شرکت کردند تا پس از کسب نمره لازم در مراحل بعدی اقدام کنند.

 

مدیر حج و زیارت استان یزد تصریح کرد: این نفرات پس از کسب نمره لازم به صورت مصاحبه و فراگیری آموزش های لارم به عنوان معاون و مامور اجرایی پذیرایی انتخاب می شوند.

 

وی همچنین در ادامه با اشاره به تعداد ثبت نام حجاج در نوبت تشرف گفت: تعداد یک هزار و 200 نفر از حجاج به منظور اقدامات اولیه عمل کرده اند.

 

شریفی ادامه داد: متقاضیان اعزام به حج تمتع سال جاری بایستی دارای گذرنامه بین المللی انفرادی معتبر با حداقل اعتبار تا تاریخ پنجم اسفندماه 96 باشند  و در غیر اینصورت لازم است تا هر چه زودتر نسبت به دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند.

 

وی در پایان گفت: اسامی مدیران و مشخصات کاروان ها، همچنین هزینه قطعی کاروان های حج تمتع پس از اجاره کامل منازل در مکه مکرمه و مدینه منوره از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان Yazd.haj.ir و دیگر رسانه ها به اطلاع متقاضیان می رسد.

کد خبر 626285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha