از فعالیت ۴ هزار طلایه دار معروف تا برگزاری مانور تذکر لسانی در کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، گفت: این ستاد در راستای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر گروه طلایه داران معروف اصناف با هدف مقابله با کم فروشی و گران فروشی را تشکیل داده است.

سرهنگ مجتبی بیاتی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با اشاره به اجرای ویژه برنامه های متعددی در استان کرمانشاه در طول ایام ماه مبارک رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در زمینه امر به معروف و نهی از منکر اقدامات خوبی صورت می گیرد.

 

وی حضور طلایه داران معروف در بین مردم را از جمله برنامه های مهم این ستاد در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: 4 هزار نفر در استان فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر را ترویج می دهند.

 

به گفته دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، انجام فضاسازی تبلیغاتی لازم و تولید برنامه های آموزشی از دیگر برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است.

 

سرهنگ بیاتی خاطرنشان کرد: در این ایام ائمه جماعات در خطبه های نماز جمعه موضوع امر به معروف و نهی از منکر را مورد تحلیل قرار می دهند و ضرورت دارد شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات نیز فعال شود.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه هدف از اجرای این برنامه ها همگانی کردن فریضه امر و نهی دینی و دعوت به کار خیر است، افزود: این امر با تکیه بر آموزه های قرآنی و سیره معصومین، اندیشه های امام راحل و رهبری است.

 

وی اضافه کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر همچنین گروه طلایه داران معروف اصناف با هدف مقابله با کم فروشی و گران فروشی را تشکیل داده است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان مانور تذکر لسانی در استان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: گروه یاوران معروف نیز در ادارات تشکیل می شود.

 

سرهنگ بیاتی همچنین از ایجاد شبکه اجتماعی مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی خبر داد و اظهار داشت: مهمترین کار در ترویج امر و نهی دینی ترویج این فرهنگ در بین خود مردم است.

 

کد خبر 632128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha