افزایش ۶۰۰ نفری اعزام زائران مازندرانی به حج تمتع

خبرگزاری شبستان: مدیرکل حج و زیارت مازندران با اشاره به اضافه شدن ۴ کاروان به تعداد کاروانهای حج تمتع امسال از افزایش ۶۰۰ نفری اعزام زائران مازندرانی به حج تمتع سال ۹۶ خبر داد.

حبیب الله ساداتی، مدیرکل حج و زیارت استان مازندران امروز (10 خرداد) با اشاره به اینکه شعار حج امسال «حج؛ معنويت، اقتدارملي، همبستگي اسلامي» است به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، گفت: تقویت اقتدار ملت ایران اسلامی یکی از بهترین توشه ها در سفر معنوی حج است.

 

وی با بیان اینکه استقبال مردم مازندران از سفر معنوی حج تمتع گسترده و کم نظیر است، افزود: استان مازندران همه ساله یکی از استان های نخست کشور در اعزام زائران به حج تمتع است.

 

مدیرکل حج و زیارت مازندران با بیان اینکه کسانی که تا پایان اسفند سال 85 برای سفر معنوی حج تمتع ثبت نام کردند می توانند به کاروان های مجاز مراجعه کنند، ادامه داد: زائران حج تمتع توجه داشته باشند حتما برای ثبت نام به کارواهای مجاز مراجعه کنند.

 

این مسئول با بیان اینکه تعداد کاروان های حج تمتع مازندران به 24 کاروان افزایش یافته است، تصریح کرد: در ابتدا مقرر شده بود زائران مازندرانی حج تمتع با 20 کاروان و با ظرفیت 2 هزار و 775 نفر به این سفر معنوی مشرف شوند که با افزایش چهار کاروان تعداد آن به 24 کاروان رسیده است.

 

ساداتی عنوان کرد: اکنون با افزایش 600 نفری، ظرفیت اعزام زائران حج تمتع توسط کاروان های مازندرانی به 3 هزار و 335 زائر رسیده است.

کد خبر 632727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha