راه اندازی نمایشگاه های ثابت و سیار عفاف و حجاب در بندرعباس

خبرگزاری شبستان: امام جماعت مسجد حضرت قائم(عج) کوی خلیج فارس از راه اندازی نمایشگاه های ثابت و سیار عفاف و حجاب به مناسبت سالروز وفات ام المومنین حضرت خدیجه(س) به همت کانون فرهنگی هنری حضرت قائم(عج) در بندرعباس خبر داد.

حجت الاسلام امین اسماعیلی، امام جماعت مسجد حضرت قائم(عج) کوی خلیج فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس عنوان کرد: به مناسبت سالروز وفات ام المومنین حضرت خدیجه(س)، نمایشگاه های ثابت و سیار عفاف و حجاب به همت کانون فرهنگی هنری حضرت قائم(عج) و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید دانش و حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به دو صورت ثابت و سیار برگزار می شود، افزود: نمایشگاه ثابت طی روزهای 14 و 15 خرداد در مسجد حضرت قائم(عج) و نمایشگاه سیار 13، 14 و 15 خرداد در سطح پارک ها، حسینیه ها و اماکن پرتردد کوی خلیج فارس، 700 واحدی و مهرگان دایر خواهد شد.

 

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: نصب پوستر و عکس و توزیع بروشورهایی با موضوع عفاف و حجاب، برگزاری گفتمان های دینی با محوریت عفاف و حجاب با حضور حجت الاسلام دکتر محمد بهرامی از اساتید حوزه و دانشگاه، پخش کلیپ و نماهنگ در خصوص عفاف و حجاب، سخنرانی به منظور معرفی شخصیت ام المومنین حضرت خدیجه(س) و نوحه خوانی و سوگراری از جمله برنامه های نمایشگاه های سیار است.

 

وی، نصب پوستر و عکس عفاف و حجاب در محله کوی خلیج فارس، توزیع بسته های فرهنگی عفاف و حجاب بین اهالی محله، ایجاد کمپین تکریم ام المومنین حضرت خدیجه(س) و کمپین «من حجابم را دوست دارم»، توزیع سبد غذایی بین خانواده های نیازمند را از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری حضرت قائم(عج) برشمرد.

 

 

کد خبر 633194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha