آغاز جلسات آموزشی برای حجاج مازندرانی/ خالی بودن ۱۷ درصد ظرفیت کاروانهای حج در استان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل حج و زیارت مازندران از خالی بودن ۱۷ درصد ظرفیت کاروانهای حج تمتع در استان خبر داد و گفت: جلسات آموزشی و فرهنگی برای حجاج مازندرانی آغاز شده است.

حبیب الله ساداتی، مدیرکل حج و زیارت مازندران امروز (20 خرداد) با اشاره به اینکه ظرفیت اعزام زائران حج تمتع توسط کاروان های مازندرانی به 3 هزار و 335 زائر رسیده است به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، گفت: این تعداد مازندرانی در قالب 24 کاروان به سفر معنوی حج تمتع اعزام می شوند.

 

وی بیان کرد: کسانی که اسناد حج تمتع تا پایان خرداد سال 86 را دارند می توانند به کاروان های مجاز مراجعه کنند.

 

مدیرکل حج و زیارت مازندران خاطرنشان کرد: دارندگان اسناد حج تمتع تاریخ مذکور برای تکمیل ظرفیت کاروانهای سطح استان هرچه زودتر به کاروانهای محل سکونت خود مراجعه و نام نویسی کنند.

 

این مسئول شرط اول نام نویسی را حضور در کاروان های مجاز حج تمتع اعلام کرد و ادامه داد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت ( mazandaran.haj.ir ) از ظرفیت کاروان های حج تمتع در مازندران مطلع شوند.

 

ساداتی از برگزاری 12 جلسه آموزشی و فرهنگی برای حجاج مازندرانی خبر داد و گفت: این جلسات آموزشی با حضور روحانیون، پزشکان و مسئولان کاروان های حج تمتع برگزار می شود.

 

وی از خالی بودن 17 درصد ظرفیت کاروانهای حج تمتع در مازندران خبر داد و بیان کرد: حجاجی که هنوز موفق به ثبت نام در کاروان های خود نشدند هرچه زودتر نسبت به ثبت نام در این کاروانها اقدام کنند.

کد خبر 634513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha