مدیران به پشت میز نشستن اکتفا نکنند/نیروهای امنیتی اجازه تعرض به کشور را نمی دهند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: مصداق عمل صالح برای مدیران و مسئولان این است که دست به دست هم دهند تا استان توسعه پیدا کند نه اینکه به پشت میز نشستن اکتفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان امروز (21 خرداد) در جلسه شورای اداری استان گفت: مدیران نباید به پشت میز نشستن و امضاء زدن اکتفا کنند.

 

وی افزود: مهم ترین عمل صالح برای مدیران این است که دست به دست هم دهند تا این استان تکان بخورد و پیش برود.

 

امام جمعه گرگان بیان کرد: اگر این اتفاق رخ دهد شاهد تغییر اوضاع استان خواهیم بود و وضعیت تولید و اشتغال نیز بهبود پیدا می کند.

 

وی با بیان اینکه مردم از مسئولان انتظار خدمات دارند، گفت: تغییر و بهبود شرایط اقتصادی استان کاری است که خداوند، نظام اسلامی، مقام معظم رهبری، دولت و مردم از مسئولان و مدیران انتظار دارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به حوادث تروریستی هفته گذشته در تهران اظهار کرد: به تعبیر امام (رحمه الله علیه) چندنفری آمدند و سنگی انداختند. هم ملت ایران و هم مسئولان و نیروهای امنیتی، سربازان گمنام، مأموران اطلاعاتی، نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج همه هشیار هستند.

 

وی ادامه داد: نیروهای امنیتی کشور به افراد نادان، جاهل و دور از واقعیت اسلامی اجازه نخواهند داد که به این کشور تعرض شود.

 

آیت الله نورمفیدی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رمضان، ماه تطهیر است، اظهار کرد: گاهی خواسته یا ناخواسته روح، دل و جان ما دچار آلودگی می شود که برای از بین بردن این ناپاکی ها، بهترین راه عبادت است که روح انسان را پاک می کند. ماه رمضان ماه تطهیر باطنی است و باید تلاش کنیم از فضایل این ماه برخوردار شویم.

 

کد خبر 634891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha