احیای کودکانه در امامزاده سیدجعفر (ع) یزد

خبرگزاری شبستان: مراسم احیای کودکانه با طرحی از سوی مرکز فرهنگی مبشران در شبهای ۲۱ و ۲۳ رمضان در امامزاده سیدجعفر یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی مرکز فرهنگی مبشران غدیر یزد، مراسم احیای کودکانه با طرحی از سوی مرکز فرهنگی مبشران در شب های 21 و 23 رمضان در امامزاده سیدجعفر یزد برگزار می شود.

 

 مراسم احیای کودکانه طرحی از مرکز فرهنگی مبشران است که با همکاری امامزاده سیدجعفر محمد (ع) واقع در بلوار جمهوری یزد برگزار می شود.

 

بر اساس این طرح، ایستگاه های نقاشی و قصه گویی، مداحی کودکان و .... برای کودکان شرکت کننده در این مراسم در امامزاده یاد شده، برپا می شود.

 

احیای کودکانه ویژه کودکان 7 تا 10 ساله است که شرکت آنها در این مراسم با ارسال نام کودک به سامانه 3000611212 امکانپذیر است.

 

این مراسم که تا سحر ادامه دارد و با گسترانیدن سفره سحری در جمع کودکان پایان می یابد، ویژه شبهای 21 و 23 رمضان است و هدف از برگزاری آن، آشنایی کودکان با مراسم معنوی احیا است.

 

اطلاعات بیشتر درباره این برنامه و سایر طرحهای مرکز فرهنگی مبشران از طریق مراجعه به سایت این مرکز به نشانی mobasherghadir.ir یا کانال تلگرامی mobasheran_bot@ قابل دسترسی است.

کد خبر 635468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha