اجرای قانون هدفمند سازی یارانه‌ها گام‌ مهمی در راستای پیشرفت کشور است

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان اجرای قانون هدفمند سازی یارانه‌ها را گام‌ مهمی در راستای پیشرفت کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، ایرج حسن زاده، عصر روز گذشته (29آذر) در ششمین کارگروه اجتماعی استان در استانداری کردستان، گفت: طرح هدفمند سازی یارانه ها از سال 68 در کشور مطرح شده و در دولت های مختلف مورد بررسی قرار گرفت اما هیچ دولتی شجاعت دولت عدالت محور را نداشت و به همین دلیل در سال های پیشین فقط در حد یک طرح و پیشنهاد باقی ماند.


وی افزود: طرح هدفمند سازی یارانه ها بدون مشارکت مردم به نتیجه مطلوب نخواهد رسید و مردم با صرفه جویی و مصرف درست در تمامی زمینه ها می توانند امکان به موفقیت رساندن قانون هدفمند سازی یارانه ها را به حداکثر برسانند.


معاون سیاسی، امنیتی استانداری کردستان اظهار داشت: فضای استان کردستان از 20 روز گذشته برای تنویر اذهان عمومی و روشن شدن مردم به همت مسئولان استانی و شهرستانی برای اجرای این طرح آماده شده و با وجود اجرایی شدن این طرح بزرگ تاکنون با مشکل خاصی در استان مواجه نبوده ایم.

 

وی تصریح کرد: در استان کردستان 123 هزار بازرسی در استان برای مبارزه با سوه استفاده سودجویان و فرصت طلبان در افزایش غیر قانونی قیمت ها راه اندازی شده و با افراد متخلف به شدت برخورد خواهد شد.


حسن زاده بیان کرد: دولت با اجرای قانون هدفمند سازی یارانه‌ها گام‌های مهمی را در راستای پیشرفت کشور برداشته و بدیهی است این پیشرفت متوجه تمام کشور خواهد بود.


وی خاطر نشان کرد: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به معنی حذف یارانه‌ها نیست بلکه شیوه پرداخت و نظام اختصاص یارانه‌ها تغییر پیدا کرده و قانونمند می‌شود.


رییس کارگروه اجتماعی استانداری کردستان در ادامه به افزایش آمار طلاق در این استان اشاره کرد و گفت: شبکه‌های ماهواره ای منشاء بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه به ویژه افزایش نرخ طلاق و از هم پاشیدن بنیان های خانواده است.


معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان اظهار داشت: متاسفانه امروزه در دورترین روستاها و بر سر بام مخروبه‌ترین خانه‌های این استان نیز دیش‌های ماهواره دیده می شود واین امر رسالت ما به عنوان مسئولان فرهنگی برای مبارزه با این بلای اجتماعی را بیشتر می‌کند.


پایان پیام/

کد خبر 6359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha