فراخوان همایش «سبک زندگی امام سجاد (ع)» در گیلان

خبرگزاری شبستان: فراخوان همایش اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در «سبک زندگی امام سجاد (ع)» در گیلان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، همزمان با یکهزار و چهارصدمین سال میلاد امام سجاد (علیه السلام) همایش اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در «سبک زندگی امام سجاد (علیه السلام)» برگزار می‌شود.

 

فراخوان این همایش در دو موضوع اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی فرهنگی و اجتماعی منتشر شده است.

 

تولید و اشتغال در سیره امام سجاد (علیه السلام)، تاثیر قناعت و ساده زیستی در اقتصاد مقاومتی، شیوه‌های مدیریت اقتصادی و تاثیر رزق حلال در فلاح فرهنگی و اقتصادی در سیره امام سجاد (علیه السلام) از محورهای اقتصاد مقاومتی است.

 

محورهای سبک زندگی فرهنگی و اجتماعی نیز شامل حقوق متقابل فرد و اجتماع از منظر امام سجاد(علیه السلام)، تربیت خانواده متعالی از منظر امام، مبارزه با مظاهر فساد در سیره امام، تبیین شاخصه‌های حکومت دینی، استکبار ستیزی در سیره امام سجاد (علیه السلام)، شیوه‌های تبلیغی در سبک زندگی امام سجاد (علیه السلام)، تبیین ارزش‌های اسلامی در ادعیه از منظر امام سجاد (علیه السلام)، نقش دعا در سعادت انسان از منظر امام سجاد و حقوق متقابل مسجد و خانواده است.

 

علاقمندان به شرکت در این همایش تا ۳۰ آذر مهلت دارند مقالات خود را به ایمیل dkm.khn@gmail.com و یا به آدرس پستی خراسان شمالی، بجنورد، حدفاصل میدان کارگر و میدان شهید، کوچه شهید سیدمرتضی محمدی، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی ارسال کنند.

 

اختتامیه این جشنواره فروردین ۹۷ همزمان با سالروز ولادت امام سجاد (علیه السلام) برگزار می‌شود.

 

جهت اطلاع از شیوه نامه و ساختار مقاله به پایگاه www.javananemasajed.ir-dkm.ir مراجعه نمائید.

 

این همایش به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی و با همکاری دبیرخانه دائمی جشنواره بزرگ جوانان مساجد کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

 

 

 

کد خبر 638551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha