برگزاری یادواره شهدای ۱۷ هزار شهید ترور و شهدای اصناف در یزد

خبرگزاری شبستان: رئیس بسیج اصناف یزد با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در استان یزد گفت: یادواره شهدای ۱۷ هزار شهید ترور و شهدای اصناف در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی اصغر سلمانی، رئیس بسیج اصناف استان یزد امروز (14 تیر) در نشست با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، امام جمعه یزد با اشاره به فعالیت های بسیج اصناف در استان یزد گفت: یادواره شهدای 17 هزار شهید ترور و شهدای اصناف استان یزد از امروز چهارشنبه 14 تیرماه تا جمعه 19 تیرماه از پنج و نیم صبح الی هشت صبح در یزد برگزار می شود.

 

وی افزود: ما در استان یزد اقداماتی از جمله راه اندازی بخش بانوان بسیج اصناف و همایش ویژه آرایشگاه های استان یزد داشته ایم که بازخوردهای بسیار خوبی برای آن داشته ایم.

 

رئیس بسیج اصناف یزد تصریح کرد: از دیگر مباحث ما در زمینه استفاده و حضور علما در بازار و محوریت علمای دینی در بازار است که امیدواریم همانند گذشته این امر روز به روز بار دیگر پررنگ شود.

 

سلمانی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم نقش علمای دینی در بازار را مانند گذشته پررنگ کنیم و به نحوی در این زمینه بازگشت به گذشته داشته باشیم زیرا بسیاری از مشکلات و کسب حلال و راه های دستیابی به آن از طریق این عالمان به بازاریان انتقال داده می شد.

کد خبر 639836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha