اعضای کانون شهدای عرب خیل در اوقات فراغت باوسایل دورریختنی کاردستی می سازند

خبرگزاری شبستان: مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهداي عرب خيل شهرستان بابلسرگفت: اعضای این کانون با حضور در برنامه های اوقات فراغت تابستان ساخت کاردستی با وسایل غیرقابل استفاده و بازیافتی را می آموزند.

محمد اسماعيل آقاجاني، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهداي عرب خيل مسجد جامع وليعصر روستای عرب خیل شهرستان بابلسر امروز(17تیر) با بیان اینکه فعالیت های اوقات فراغت این کانون همزمان با شروع ماه مبارک رمضان آغاز شد و به خبرنگار شبستان گفت: برنامه‌های قرآنی زیادی همچون حفظ، روخوانی و روانخوانی، تجوید، صوت قرآن ویژه پسران و دختران، اخلاق و آموزش احکام در این کانون درحال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه تعدادی از فعالیت‌های تابستان نظیر کلاس های آموزشی برخی دروس تکراری است و برای کودکان و نوجوانان جذابیت ندارد از اینرو برگزاری کلاس های ورزشی والیبال، آمادگی جسمانی، فوتبال و استخر نیز برایایام تابستان مورد توجه قرار گرفت .

 

آقاجانی با اشاره به اینکه آموزش طراحی، نقاشی، زبان انگلیسی، کاردستی با وسایل غیرقابل استفاده و بازیافتی، کار با چوب، کار روی شیشه، پیاده روی و اردوی تفریحی از دیگر برنامه های است که ویژه این ایام برای دانش آموزان برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: این کلاس های در بخش های مختلف با همکاری اساتید مجرب شهرستان برگزار می شود.

کد خبر 640531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha