امام جمعه یزد در پی درگذشت یکی از اعضای کاروان پیاده حرم امام رضا (ع) پیام تسلیت صادر کرد

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت درگذشت یکی از اعضای کاروان پیاده حرم امام رضا(ع) بافق پیام صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت درگذشت یکی از اعضای کاروان پیاده حرم امام رضا(ع) بافق پیام صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

 

آنان که به عشق آستان مقدس رضوی(علیه السلام) پیاده قدم در راه می گذارند، از خار مغیلان، و آفتاب سوزان و از گرما و سرما و خطرات بین راه هراسی ندارند چرا که قدم در راه معشوق، بی سرو پایی را طلب می کند و حتما جان که عزیزترین مطاع انسانی است فدای راه دوست می شود و خداوند اجر و مزد این عاشقان پیاده را در سفره کرامت بی منتهایش مقرر کند.

 

آقای بهزاد میرابی پزشک یار کاروان پیاده عاشقان امام رضا (علیه السلام) از جمله این عزیزان است که جانش در این راه فدا می شود و مهمان آقا و مولایش حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) می شود.

 

درگذشت این عزیز اینجانب را غمناک، متاثر و متأسف ساخت خدایش بیامرزد و با مولایش حضرت شمس الشموس(علیه السلام) محشور کند.

 

این اتفاق ناراحت کننده را به خانواده و بستگان این گرامی و حضرت حجت الاسلام حاج آقای سلیمانی امام جمعه محترم بافق و اعضای کاروان پیاده امام رضا علیه السلام بافق تسلیت می گویم و صبر و اجر برایشان آرزو دارم.

 

کد خبر 642349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha