رسانه ها باید رسالت خود را در جامعه دنبال کنند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت خدمت به مردم همراه با در نظر گرفتن خداوند گفت: رسانه ها باید رسالت خود را با رضای الهی در جامعه دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، امام جمعه یزد روز گذشته (26 تیر) در نشست با هیئت رئیسه انجمن صنفی سرپرستان خبرگزاری ها و مدیران مسئول پایگاه های خبری استان یزد گفت: امروز رسانه ها باید مسائل مورد نیاز جامعه را مطرح کنند و اقدامات ارزشمند خود را با مسائل حزبی کم نکنند.

 

وی افزود: امروز رسانه ها در جامعه به روش های مختلفی کار می کنند و در این زمینه برخی از انها بر اساس حزبی و برخی نیز در جهت سعی دارند تا مردم را با اخبار صحیح و دروغ به سمت خود بکشانند اما برخی از رسانه ها نیز با پول های عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی همراه هستند و به دنبال تطهیر آنها هستند.

 

امام جمعه یزد: دشمنان انقلاب اسلامی ظلم های بزرگی به این انقلاب کرده اند زیرا اسلام را قبول ندارند و در این راه نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و امروز نیز با رسانه ها سعی دارند تا جمهوری اسلامی را تضعیف کنند.

 

آیت الله ناصری بیان کرد: پیش از انقلب کسی حتی اجازه داشتن تریبون را نداشت اما با انقلاب اسلامی این ظلم ها کنار رفت  و الان نیز مردم آزادانه حرف های خود را مطرح می کنند.

 

وی ادامه داد: در دوران زندگانی ما تنها خوبی ها و بدی ها ثبت می شود و در این راه تا می توانیم باید خوبی کنیم تا ثبت شود و در ذهن ها بماند.

 

امام جمعه یزد گفت: امروز رسانه ها ما باید بر اساس رسالت خود فعالیت کنند و به صورت انقلابی خود را در پیشگاه خداوند بدانند زیرا قلم آنها در جامعه اثرگذار است و بر جامعه اثرگذار است.

 

آیت الله ناصری گفت: اگر هدف ما در فعالیت های خود خدایی باشد هرگز از امور مربوط به مردم و خدمت به مردم کوتاهی نمی کنیم و در این زمینه نیز به مردم آگاهی می دهیم.

 

کد خبر 642574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha