برگزاری دوره آموزشی هلال احمر از برنامه های اوقات فراغت کانون سلامت مازندران

خبرگزاری شبستان: برگزاری دوره آموزشی هلال احمر از برنامه های اوقات فراغت در قالب طرح آسمانی های کانون فرهنگی و هنری سلامت مازندران است.

سید پرویز رضوی، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری سلامت شهید چمران اسلام آباد قائمشهر، امروز (28 تیر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: برگزاری دوره آموزشی هلال احمر از برنامه های اوقات فراغت در قالب طرح آسمانی های این کانون است.

 

وی اظهار کرد: با توجه به بلایای طبیعی و همچنین حوادث در خانه، جاده و ...، نیاز است هر شخصی، اطلاعاتی هر چند اندک برای در امان ماندن از آنها داشته باشد که در این راستا دانستن آموزش های هلال احمر، ضرورت دارد.

 

رضوی بیان کرد: کانون فرهنگی و هنری سلامت شهید چمران اسلام آباد قائمشهر تاکنون به برگزاری برنامه هایی در جهت تبیین اهمیت سالم بودن چه از لحاظ جسمی و چه از لحاظ روحی، اقدام نموده که تاثیرات ارزشمند آن در جامعه، مشهود و ملموس است.

 

وی ابراز کرد: دوره کتابخوانی کتاب سلام بر ابراهیم، آموزش قرآن، مداحی، موذنی و مکبری از برنامه های دیگر طرح اوقات فراغت این کانون است که بی شک اینگونه از کلاس ها موجب انس با کتاب و کلام وحی می شود و می تواند اذان گویان خوبی را برای مساجد، تربیت کند.

 

رضوی گفت: آموزش خوشنویسی و رایانه و برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی از برنامه های دیگر طرح آسمانی ها ویژه اعضای کانون های مساجد است که کانون فرهنگی و هنری سلامت شهید چمران اسلام آباد قائمشهر به برگزاری آنها، اقدام نموده است.

 

وی به اردوهای زیارتی سیاحتی و برنامه استخر این کانون در تعطیلات تابستانی اشاره کرد و افزود: پخش فیلم های دفاع مقدس و جشنواره عمار از برنامه های آسمانی های کانون فرهنگی و هنری سلامت شهید چمران اسلام آباد قائمشهر است که با توجه به تاثیرگذاری و تبیین اهمیت صیانت از کیان و ناموس در برابر دشمنان از استقبال خوبی، برخوردار می شود.

 

رضوی اظهار کرد: طرح اوقات فراغت در قالب طرح آسمانی ها، ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد بی شک مدیران متعهد و متخصص را در آینده نزدیک برای جامعه، پرورش خواهد داد.

کد خبر 642864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha