ملت ايران اجازه نخواهند داد كه سپاه در حاشيه قرار گيرد

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت زاهدان گفت: دشمنان و عناصر خود فروخته غرب و شرق بدانند كه ملت ايران اجازه نخواهند داد كه سپاه در حاشيه قرار گيرد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان از زاهدان، حجت الاسلام احمد راهداري امام جمعه موقت زاهدان امروز (30  تير) در خطبه هاي اين هفته شهرستان زاهدان بيان داشت: مذاكره كنندگان در وين عزت انقلاب و كشور را حفظ كنند و عزت نفس در مذاكرات داشته باشند؛ ما ايرانيان هيچگاه از مواضع خودمان كوتاه نخواهيم آمد بنابراين مذاكره كنندگان با طرف مقابل از موضع اقتدار صحبت كنند.

 

وي افزود: تيم مذاكره كننده حق ندارند درباره يگان نظامي و مردمي سپاه با طرف مقابل صحبتي داشته باشند زيرا كه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خط قرمز انقلاب اسلامي است و دشمنان و عناصر خود فروخته غرب و شرق بدانند كه ملت ايران اجازه نخواهند داد كه سپاه در حاشيه قرار گيرد.

 

خطيب نماز جمعه زاهدان در ادامه با تاكيد بر اينكه دولت دوازدهم در انتصاب وزرا افراد كارآمد و جوان را به كار گيرد، تصريح كرد: رئيس جمهور در انتخاب وزرا خواسته ها و مطالبات مردم را ملاك قرار دهد؛ در دولت دوازدهم وزيري همچون وزير بهداشت و درمان دولت يازدهم مي خواهيم كه به دورترين نقاط كشور سفر كند و با نزديك مشكلات مردم را لمس و بر رفع آنان اهتمام ورزد.

 

راهداري با اشاره به اينكه در هفته جاري ميلاد حضرت معصومه را داريم، گفت: حضرت معصومه مثل امامان معصوم  زيارت نامه خاص خود را دارد؛ زيارت حضرت معصومه هم وزن با زيارت امام حسين و امام رضا است.

 

 وي در ادامه سخنان خود به آغاز اعزام زائران به حج تمتع اشاره كرد و گفت: زائران فرصت رفتن به حج تمتع را غنيمت بشمارند و وقت و زمان خود را در مكه و مدينه صرف امور بيهوده سپري نكنند.

 

امام جمعه موقت زاهدان در بخش ديگر خطبه ها با گراميداشت شهادت امام جعفر صادق عليه السلام، افزود: رفتار ما در بازار، مجالس و سفرها، زيبنده يك مومن كه پيرو امام جعفر صادق عليه السلام نيست؛ به حرمت امام صادق از گناه و معصيت دوري كنيم؛ سيره و منش امام صادق عليه السلام در جامعه خودمان به عنوان يك الگو مطرح كنيم.

کد خبر 643214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha