اوقات فراغت فرصتی مغتنم برای جذب جوانان به مساجد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه ستاد نظارت برکانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: می توانیم با استفاده از فرصت تابستان و برنامه های اوقات فراغت جوانان زمینه های جذب به مساجد را فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، حجت الاسلام اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی امروز (5مرداد) در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد که در شهرستان سردشت برگزار شد، گفت: امروز که تهاجم فرهنگی با رنگ و لعاب های گوناگون هر لحظه توطئه ای تازه را برنامه ریزی می کند، برماست که از هر فرصتی برای خنثی کردن این توطئه ها استفاده کنیم.

وی افزود: جوان آگاه و با بصریت سرمایه نظام است و لذا باید این مدیران آینده از امروز به سلاح ولایت مداری و دین داری مجهز شوند.

بیگی، با بیان اینکه در ایام تابستان جوانان فرصت بسیاری برای فعالیت های فرهنگی و ورزشی و در واقع کارهای غیر درسی دارند، خاطرنشان کرد: مسئولان  کانون های مساجد اگر تیز بین  باشند می توانند از این فرصت در راستای رشد و بالندگی جوانان مسجدی بهره ببرند.

مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های مساجد آذربایجان غربی با اشاره به پیشینه درخشان مردم سردشت در دوران جنگ تحمیلی، تصریح کرد: صبر و استقامت این مردمان بر هیچ منصفی پوشیده نیست و مردان غیور و شیر زنان این منطقه علاوه بر روزهای بمباران و جنگ، تا امروز نیز از کیان اسلام و انقلاب دفاع کرده اند.

گفتنی است، در حال حاضر 11 کانون فرهنگی و هنری در شهرستان سردشت فعالیت مستمر دارند.

کد خبر 644773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha