رشد ۱۶ درصدی شرکت کنندگان/اختتامیه هفتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در انزلی

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان با اشاره به رشد ۱۶ درصدی شرکت کنندگان در هفتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی از برگزاری آئین اختتامیه جشنواره به میزبانی منطقه آزاد انزلی خبر داد.

زهرا بدن آرا، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، گفت: آئین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه السلام) در مجتمع فرهنگی شهید مطهری منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: این مراسم صبح پنج شنبه (۱۲ مرداد) با حضور جمعی از مسئولین نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی، مسئولین استانی، فعالان فرهنگی و برگزیدگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار خواهد شد.

 

بدن آرا با بیان اینکه ۱۶ مراسم شهرستانی جهت تقدیر از شرکت کنندگان تا پایان مرداد در استان برگزار خواهد شد تصریح کرد: در این مراسم ضمن تقدیر از برگزیدگان استانی هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، دستگاه‌ها و سازمان‌های مشارکت کننده، کتابداران فعال و اعضای کمیته برگزاری جشنواره تقدیر خواهند شد.

 

وی با اشاره به شرکت ۲۲ هزار و ۱۵۰ نفر از مردم استان در هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی اذعان کرد: از این تعداد، ۱۸ هزار و ۹۳ نفر در بخش مکتوب و سه هزار و ۲۴۹ نفر در بخش الکترونیک به سوالات پاسخ دادند.

 

بدن آرا با بیان اینکه جشنواره در سه بخش کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار شد اذعان کرد: ۲ هزار و ۴۲۳  نفر در بخش کودک، سه هزار و ۳۷۹ نفر نوجوان و ۹ هزار و ۸۸۸ نفر در بخش بزرگسال جشنواره شرکت کردند.

 

وی با اشاره به رشد ۱۶ درصدی شرکت کنندگان در این رویداد فرهنگی خاطرنشان کرد: در بخش خانوادگی این جشنواره نیز سه هزار و ۲۱۳ نفر مشارکت داشتند.

کد خبر 645639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha