دوام وبقای انقلاب در مساجد است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، با بیان اینکه انقلاب ما از مسجد آغاز شد، گفت: مساجد پایگاه توحید، وحدت، عبادت و سیاست است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، آیت الله سید محمدشاهچراغی امروز(27مرداد)، با اشاره به قرار داشتن در آستانه روز جهانی مسجد هم با تاکید بر نقش مسجد در انقلاب اسلامی گفت : دوام و بقای انقلاب در مساجد است.

 

وی مساجد آباد، پر جمعیت و اسلامی را موجب زنده نگه داشتن جامعه دانست و تصریح کرد: بنا نهادن مسجد بعنوان اولین اقدام پیامبر اسلام(صلی الله علیه وآله وسلم) در مدینه ، نشان دهنده اهمیت این پایگاه توحید در جامعه اسلامی است.

 

شهید محسن حججی عاشورا را به نمایش گذاشت

آیت الله شاهچراغی، با بیان اینکه شهید محسن حججی عاشورا را به نمایش گذاشت اضافه کرد:  فرماندهان سپاه نیز گفتند که انتقام خون این شهید مظلوم را به زودی خواهند گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، تصریح کرد : نام شهید حججی در صفحه روزگار به علت ولایت مداری و اخلاص، جاودانه شده است.

 

وی با بیان اینکه اخلاص شهید حججی بسیار بالا بود، افزود: این همه آوازه ای که شهید حججی شهدای مدافع حرم دارند به برکت اخلاص آن هاست و اگر مخلص نبودند هدیه شهادت به آن ها داده نمی شد.

 

خطیب جمعه سمنان شهادت این مدافع حرم را تصویر دیگری از عاشورای حسینی در سال 61هجری دانست و اظهار کرد: نام ماندگار این شهید والامقام در تاریخ این سرزمین برای همیشه خواهد ماند.

 

نمایندگان به وزرایی رای دهند که دردآشنای مردم باشند

وی با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم به مجلس دهم از نمایندگان خواست به وزرایی رای اعتماد دهند که انتخاب آنها به ایجاد تحول در حوزه های فرهنگی و اقتصادی در جامعه همراه شود.

 

آیت الله شاهچراغی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزیرانی را انتخاب کنند که انقلابی، ولایی و مردمی باشند ادامه داد: نمایندگان مجلس باید در گزینش خود دقت لازم را داشته و افرادی را انتخاب کنند که رونق فرهنگی و اقتصادی در کشور به وجود بیاید.

 

امام جمعه سمنان ضمن بیان اینکه نمایندگان به وزرایی رای دهند که  با درد مردم آشنا بوده  تا مشکلات آنها را حل کنند اضافه کرد: دولت دوازدهم باید برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشت مردم قدم های جدی بردارد.

 

وی رسالت نمایندگان در رای اعتماد به کابینه را سنگین برشمرد و با توجه به برخی مشکلات جامعه امروز، از دولت دوازدهم خواست: برای مرتفع کردن مشکلات مردم همه توان خود را به کار گیرد.

 

دولت، خانواده و خیران باید مساله ازدواج را برای جوانان تسهیل کنند

آیت الله شاهچراغی  در بخش دیگری با اشاره به قرارداشتن در آستانه روز ازدواج اظهارداشت: ازدواج مساله بسیار مهمی است که دولت، خانواده و خیران باید آن را برای جوانان تسهیل کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، ازدواج سنت پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم)اذعان کرد: باید همه دست به دست هم دهند تا شرایط ازدواج جوانان آسان شود.

 

کد خبر 649584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha