ویژه برنامه های  سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در منطقه ۱۵

خبرگزاری شبستان: معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از برگزاری ویژه برنامه های سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) در منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 از برگزاری ویژه برنامه های سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) در منطقه خبر داد.

 

اسماعیلی افزود: جشن‌هایی به همین مناسبت در این عید  فرخنده در شب و روز اول ذی الحجه در نواحی هشتگانه منطقه برگزار می شود.

 

به گفته وی، برنامه ها ی شاد و جذاب با رویکرد اشاعه فرهنگ ازدواج آسان برای نسل جوان ، تبیین موضوع  عفاف و حجاب از دیدگاه حضرت فاطمه الزهرا (س) برای دختران و بانوان و راهکارهای موثر در انتخاب همسر مناسب در سراهای محله اجرا می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های جشن و ایستگاه فرهنگی در مساجد و سرای محلات افزود: این برنامه ها در سراهای محله طیب، اتابک، ابوذر، افسریه شمالی و جنوبی، مشیریه، بروجردی،کیانشهر شمالی و جنوبی، والفجر و قیامدشت برای شهروندان برگزار می شود.

 

اسماعیلی ددر پایان یادآور شد: این مراسم همچنین در مساجد امام زمان (عج) در هاشم آباد و نبی اکرم (ص) در خاور شهر انجام می شود.

 

کد خبر 650546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha