ثبت نام زودهنگام حج عمره از سوی بانک ها غیرقانونی است

مدیر حج و زیارت مازندران اقدام برخی شعبه های بانک های ملی و ملت در این استان برای ثبت نام زود هنگام از متقاضیان حج عمره را قبل از زمان تعیین شده غیر قانونی دانست.

سید حبیب الله ساداتی، مدیر حج و زیارت مازندران، امروز (16 شهریور) به خبرنگار شبستان گفت: ثبت نام قانونی و تعیین شده از سوی سازمان حج و زیارت برای دوره جدید متقاضیان حج عمره از24 شهریورماه تعیین شده و به مدت یک ماه تا 23 مهرماه ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: هیچ بانکی حق ندارد به دلیل بی اطلاعی برخی افراد از آنان ثبت نام کند.

 

مدیرحج و زیارت مازندران با تاکید بر اینکه ثبت نام زود هنگام بانک ها قبل از زمان تعیین شده غیرقانونی و مبلغ واریزی آنان به حساب حج و زیارت واریز نخواهد شد، تصریح کرد: متقاضیان حج عمره هوشیار و مطلع باشند که ثبت نام قبل از 24 شهریور ماه هیچ تاثیری در اولویت داشتن آنان در زمان اعزام نخواهد داشت.

 

ساداتی اضافه کرد: متاسفانه در روزهای اخیر برخی افراد بی اطلاع نزد برخی شعبه های بانک های ملی و ملت مازندران اقدام به ثبت نام زود هنگام حج عمره مفرده دوره جدید کردند، که مدیریت حج و زیارت استان هیچ تعهدی در این خصوص ندارد.

 

وی اضافه کرد: افرادی که اقدام به ثبت نام زود هنگام حج عمره کردند، باید پیگیر مبلغ واریز از سوی شعبه پرداخت کننده باشند.

 

مدیرحج وزیارت مازندران، مبلغ واریزی برای ثبت نام دوره جدید حج عمره مفرده برای متقاضیان بالای 10 سال را هشت میلیون ریال و زیر10 سال را 6 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: متقاضیان حج عمره می توانند از 24 شهریورماه تا 23 مهرماه نزد شعبه های بانک های ملی و ملت سراسر استان ثبت نام کنند.
 

وی از اعزام 53 هزار زائر برای حج عمره در سال 90 خبر داد و یادآور شد: این تعداد بدون مشکل اعزام و بعد از انجام فریضه عمره مفرده به شهر و دیار خود بازگشتند.
 

پایان پیام/ 

کد خبر 65055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha