برگزاری مسابقات پله نوردی در برج میلاد

خبرگزاری شبستان: رئیس هیئت ورزش های همگانی استان قزوین از برگزاری مسابقات پله نوردی در برج میلاد تهران خبر داد و گفت: ورزشکاران استان که تمایل به شرکت در این مسابقات دارند می توانند نسبت به ثبت نام در این مسابقات اقدام کنند.

محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: مسابقات پله نوردی توسط فدراسیون ورزش ها همگانی در برج میلاد تهران در 2 بخش بانوان و آقایان روز چهارشنبه 22 شهریور ماه در رده سنی 18 تا 40 سال برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: ورزشکاران استان قزوین که علاقمند به شرکت در این مسابقه هستند تا 14 شهریور ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام در این مسابقه اقدام کنند.

 

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان قزوین اضافه کرد: در این مسابقات که به صورت کشوری برگزار می شود، هیئت ورزش همگانی در استان مجاز است تا یک ورزشکار آقا و یک ورزشکار خانم را به این مسابقات اعزام کند که مسابقات بانوان از ساعت هشت تا 11 صبح و آقایان از ساعت 11 تا 16 روز چهارشنبه  22 شهریور ماه برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: به نفرات اول تا سوم این مسابقات حکم و مدال قهرمانی اهدا خواهد شد که امیدواریم ورزشکاران استان در این مسابقه شرکت کرده و بتوانند مدال قهرمانی این مسابقات را از آن خود کنند.

کد خبر 653561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha