فراخوان چهارمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در استان اصفهان منتشر شد

خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام معتمدی از انتشار فراخوان چهارمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در استان اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: به منظور گسترش عدالت فرهنگی در سراسر کشور و پشتیبانی از اقدامات انجام شده و طرح های ابتکاری در حوزه کتاب و کتاب خوانی و جلب توجه سازمان ها و نهادهای مرتبط به اهمیت کتاب در جامعه، چهارمین دوره «جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب» در سطح روستاها و عشایر سراسر کشور برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه یکی از اهداف این جشنواره حمایت از طرح های ابتکاری در حوزه کتابخوانی در روستاهاست، گفت: تلاش برای تأمین بودجه های لازم برای گسترش فعالیت های مربوط به کتاب و کتاب خوانی در روستاها و توجه دادن مردم و نهادهای روستایی به اهمیت کتاب و فرهنگی تر شدن فضای روستاها و نیز پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان روستایی با کتاب از دیگر اهداف این جشنواره است.

 

مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: دهیاران، شوراهای اسلامی روستا، بخشداران، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، مدارس، و سایر نهادی فرهنگی و تشکل های مردمی نقش مهمی در معرفی روستاهای دوستدار کتاب دارند.

 

وی تاکید کرد: مجموعه فعالیت هایی که در زمینه کتاب و کتابخوانی اجرا شده است یا اینکه برای اجرا برنامه ریزی شده است می تواند نامزد شرکت در این جشنواره باشد.

 

حجت الاسلا معتمدی افزود: هر طرحی باید اهداف، شیوه اجرا، نهادهایی که در اجرای آن مشارکت می کنند و همچنین نحوه تامین بودجه آن طرح را به پیوست داشته باشد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان گفت: شرکت کنندگان بایستی مدارک لازم اعم از اصل طرح، فرم تکمیل شده با مهر و امضای دهیار، رئیس شورای اسلامی روستا یا تیره عشایری  و مسئول طرح و مستندات (فیلم، عکس، گزارش، تقدیرنامه) برای فعالیت های شاخص و ابتکاری (حتی المقدور لوح فشرده حاوی مطالب و مستندات ارسال شود) را به دبیرخانه استانی یا کشوری ارسال کنند.

 

وی افزود: متقاضیان شرکت می بایست مدارک لازم را تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۲۰ آذرماه ۱۳۹6 از طریق پست به دبیرخانه استانی به نشانی اصفهان، خیابان صائب، جنب آرامگاه صائب، مجتمع فرهنگی هنری صائب، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان ارسال کنند.

 

گفتنی است علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پرتال رواق مراجعه کنند.

 

کد خبر 657728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha