اعلام فراخوان چهارمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب

خبرگزاری شبستان: فراخوان شرکت در چهارمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی و جلب توجه سازمان‌ها و نهادهای مرتبط به اهمیت کتاب اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، فراخوان شرکت در چهارمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب به منظور گسترش عدالت فرهنگی در سراسر کشور و پشتیبانی از اقدامات انجام شده و طرح‌های ابتکاری در حوزه کتاب و کتابخوانی اعلام شد.

 

کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی که در عرصه کتاب و کتابخوانی فعال و علاقمند به مطالعه هستند در صورت تمایل به شرکت در این جشنواره می توانند جهت دریافت فرم های مربوطه به سایت دبیرخانه کانونن های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی مراجعه کنند و نامزد شرکت در جشنواره باشد.

 

علافمندان برای شرکت در جشنواره باید مجموعه فعالیت‌ها، برنامه‌ها، مدارک و مستندات با امضای دهیار، رییس شورای اسلامی و مسئول کتابخانه یا متولی طرح‌های کتابخوانی، به همراه فرم‌های تکمیل شده، را تا پایان وقت اداری روز دوشنبه بیستم آذر ۱۳۹۶ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

لازم به ذکر است، روستای ضامنجان اراک سال های گذشته به عنوان یکی از ده روستای برتر نخستین دوره جشنواره «روستاهای دوستدار کتاب ایران» معرفی شد؛ کتابخانه عمومی ولیعصر(عج) این روستا در حال حاضر نزدیک به شش هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف دربردارد، بیشتر اعضای کتابخانه این روستا را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند به همین دلیل بیشتر کتاب‌ها متناسب با شرایط سنی دانش‌آموزان است.

 

 

کد خبر 657981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha