دفاع مقدس گنجینه ای از عزت برای ملت ایران است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه پلدختر، دفاع مقدس را گنجینه ای از عزت و سرافرازی برای ملت ایران دانست و افزود: باید با هوشیاری از دستاوردهای دفاع مقدس صیانت شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، امروز (2 مهر) در دیدار با جمعی از خانواده های شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: امنیت و آرامش امروز کشور دستاورد خون پاک شهیدان است.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: انقلاب اسلامی ایران در سایه ایثار و از جان گذشتگی شهدا و ایثار خانواده های معظم شهدا در برابر دشمن تا دندان مسلح بعث به پیروزی رسید.

 

حجت الاسلام سوری، تلاش برای صیانت از دستاوردهای دفاع مقدس را وظیفه عموم مردم و مسئولان دانست و گفت: برای صیانت از دستاورد های دفاع مقدس و خون پاک شهدا باید در برابر توطئه های دشمنان بصیرت و هوشیاری داشته باشیم.

 

امام جمعه پلدختر، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در سایه خون پاک شهدا و ایثار و از خود گذشتگی شهدا بیمه شده است.

 

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ای همیشگی برای ملت ایران است، افزود: دفاع مقدس گنجینه ای از غرور، خود اتکایی و ایثار ملت ایران است.

 

حجت الاسلام سوری، نهادینه سازی فرهنگ ایثار را مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و ادامه داد: دفاع مقدس فصلی با عظمت از فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

امام جمعه پلدختر ولایتمداری را درسی دیگر از مکتب دفاع مقدس و سیره و منش شهدا دانست و گفت: شهدا خود با درس گرفتن از مکتب عاشورایی در برابر دشمن حماسه آفرینی کردند.

 

کد خبر 658006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha