آرمان، روش و منش امام حسین ( علیه السلام) رمز موفقیت انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت انقلاب اسلامی در چند دهه گفت: آرمان، روش و منش امام حسین ( علیه السلام) رمز موفقیت انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سردار غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز (3 مهر) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن گرامیداشت ایام محرم گفت: اهل بیت ( علیهم السلام) دردانه عالم خلقت هستند و خداوند آنها را قرار داده تا ما راه را گم نکنیم و در این میان نیز امام حسین ( علیه السلام) در نقطه ای ایستاده که آفتاب وجودش همه عالیمان را مورد تلالو قرار داده است.

 

وی افزود: امام حسین ( علیه السلام) مجموعه ای از جهاد اکبر، اصغر و کبیر در کنار اقیانوسی از ارزش ها و مناقب است زیرا در دوران اخیر هم ما نیازمند مجاهدت برای حفظ انقلاب هستیم.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: امروز جنگ احزاب مدرن نسبت به انقلاب اسلامی طراحی شده است و آنچه که میتوانستند تاکنون برای ضربه به انقلاب انجام داده اند و اینجاست که آرمان و روش و منش امام حسین (علیه السلام) به کار می آید و نسخه شفابخش این وجود نازنین است.

 

غیب پرور خاطرنشان کرد: دو گروه بر دل امام حسین ( علیه السلام) خون کردند که یکی از این گروه ها به عنوان خواص بودندن که حتی امام حسین ( علیه السلام) را نصیحت می کردند که این ها بیش از همه خون به دل ایشان کردند.

 

وی گفت: امروز نیز ما در جنگ و پس از آن نیز در مواجهه با افرادی بوده ایم که امام را نصیحت می کردند اما در مقابل مردم ما پای امام خود ایستادند که دلیل آن وجود این تعداد شهدا است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد:حسین بن علی (علیه السلام) شهید عدالت شد و اگرچه داغ ایشان تا قیام قیامت التیام بردار نیست اما ایشان کار خود را کردند و شهدای ما نیز از ایشات استعانت می کنند و این خط مبارک نیز ادامه دارد.

 

غیب پرور تصریح کرد: خداوند شهید حججی را بالا برد اما ما ده ها شهید مدافع حرم مانند شهید حججی داریم که مظلومانه سرشان را جدا کردند و حتی پیکر انها نیز بازنگشته است .

 

وی تصریح کرد: در هر شهر و استانی صدها هزار نفر داریم که ملتمسانه درخواست حضور در دفاع از حرم اهل بیت دارند که این نشان از ادامه راه حسین بن علی ( علیه السلام) دارد و همین ها نیز باعث بقای راه انقلاب اسلامی شده است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تکریم سردار اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: سردار فتوحی فردی متدین، پاک، انقلابی است که هیچ گاه چیزی برای خودش نخواسته است و یک اربعین نیز خدمت در محضر انقلاب داشته است.

کد خبر 658226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha