مسابقه مقاله نویسی در خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با هدف ترویج فرهنگ احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان مسابقه مقاله نویسی برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با هدف ترویج فرهنگ احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان مسابقه مقاله نویسی برگزار می کند.

 

محورهای علمی و پژوهشی این مسابقه‌ شامل نقش زنان در احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر، سبک زندگی، تحکیم و تعالی نهاد خانواده، فرزندآوری، نقش زنان در رابطه با اقتصاد مقاومتی، راه‌های نوین ترویج حجاب در جامعه، آسیب شناسی شبکه‌های اجتماعی، آسیب‌شناسی شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر، سلامت محیط اداری، کسب و کار، امر به معروف و نهی از منکر، نقش مطبوعات و صدا و سیما در ترویج امر به معروف و نهی از منکر، نقش هنرمندان در ترویج امر به معروف و نهی از منکر، نقش دانشگاه، حوزه‌های علمیه و مساجد در ترویج امر به معروف و نهی از منکر است.

 

کلیه مقالات رسیده در صورت تایید هیات داوران در مطبوعات و پایگاه‌ های اطلاع ‌رسانی درج می‌ شود؛ مقالات باید در کاغذ A4 در محیط word و با قلم نازنین 14 در 10 - 15 صفحه تایپ و ارسال شوند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را حداکثر تا 18 آبان 1396 مصادف با اربعین حسینی از طریق پست الکترونیک  banovan.khz@farhangmail.ir ارسال کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33332394 امور بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تماس حاصل نمایند.

 

کد خبر 658833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha