امام حسین(ع) تبلور و مظهر توحید است

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه حسین تبلور و مظهر توحید و یزید تبلور و مظهر کفر است، گفت: تا زمانی که خورشید می درخشد واقعه حسین هم خواهد درخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، امروز(5 مهر) در محفل قلم عاشورایی با بیان اینکه امروز باید اندیشید امام حسین (علیه السلام) چه هدفی داشت که قیام کرد و واقعه آفرید و یزید چه کرد که فاجعه آفرید، گفت: واقعه عاشورا درس بسیار بزرگی برای همه انسان ها است و این فقط متعلق به دین اسلام نیست.

 

وی امام حسین (علیه السلام) را متعلق به همه انسان ها دانست و افزود: امروز تمام بشریت و همه عالم هستی نیازمند به امام حسین(علیه السلام) هستند، اگر امام حسین(علیه السلام) شناخته شود، هدف آن تفصیل و راهش تبیین شود انسان نمی تواند آرام بگیرد.

 

امام حسین(علیه السلام) ناجی تمام پدیده ها است

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه هدف امام حسین(علیه السلام) داری عظمت است، اظهارداشت: هر فردی که این امام را شناخت و احساس نیاز کرد در برابرش سر تعظیم فرود می آورد، عظمت امام حسین(علیه الاسلام) برای همه پدیده ها و موجودات عالم هست و تنها متعلق به انسان نیست بلکه ناجی تمام پدیده ها است.

 

وی با بیان اینکه امکان ندارد کسی به مرتبه عالی انسانیت برسد که با حسین(علیه السلام) و راهش معرفت نداشته باشد، تصریح کرد: در جبهه های حق علیه باطل ما شاهد بودیم تمام شهدای ما توسل به نام حسین داشتند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه حسین تبلور و مظهر توحید و یزید تبلور و مظهر کفر است، گفت:  امام حسین(علیه السلام) همه وجودش را در راه خدا اهدا و با خدا معامله کرد و تا زمانی که خورشید می درخشد واقعه حسین هم خواهد درخشید.

 

سست شدن قلم ها باعث رخ دادن فاجعه عاشورا می شود

وی هدف امام حسین(علیه السلام) را الهی خواند و افزود: اصحاب قلم باید مراقب قلم های خود باشند و اگر قلم در زمان تکلیف سست شود باعث می شود فاجعه عاشورا رخ دهد.

 

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه در فتنه 88 عده ای فقط غصه خوردند، اظهاداشت: در فاجعه عاشورا هم به همین شکل بود، عده ای تنها غصه خوردند و امام را یاری نکردند.

 

وی با بیان اینکه آیا تنها غصه خوردن باعث خواهد شد تا اسلام نجات داده شود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی غصه خوار نمی خواهد، بقاء انقلاب اسلامی مساوی با بقاء عاشورا است اگر انقلاب از بین برود عاشورا هم از بین خواهد رفت و باید در میدان بود و با ظلم، نحراف و فتنه جنگ کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه امروز جنگ ما دیگر جنگ توپ و تانک نیست، گفت: امروز مبارزه قلم با قلم، اندیشه با اندیشه و فکر با فکر است و می خواهند انقلاب اسلامی را نابود کنند.

 

وی افزود: همه ما باید به هوش باشیم و نباید به این فکر کنیم که اگر هزینه ای می شود در پایان چه خواهد شد ما باید به تکلیف خودمان عمل کنیم، اگر امام حسین(علیه السلام) در آن روزگار به تکلیف خود عمل نمی کرد امروز اسلام وجود نداشت.

 

حجت الاسلام احمدی اظهارداشت: بدخواهان بدانند تا زمانی که خورشید می درخشد واقعه عاشورا زنده است و تا زمانی که عاشورا زنده است انقلاب اسلامی ایران هم پا برجا و زنده است.

 

گفتنی است، این مراسم با حضور اصحاب هنر و رسانه استان گلستان برگزار شد.

 

کد خبر 658882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha