بی تفاوتی نسب  به امر معروف و نهی از منکر عامل رشد فساد در جامعه است

خبرگزاری شبستان: دادستان عمومی و انقلاب راور گفت: امر به معروف و نهی از منکر، فریضه الهی و بی تفاوتی نسبت به آن، عامل رشد فساد در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل بلوچ زاده در جمع اعضاء کانون بسیج حقوق دانان راور اظهار داشت: هدف  قیام  امام  حسین(علیه السلام)،احیاءامر به معروف و نهی از منکراست و اگر در جامعه، این مهم کم رنگ شود نتیجه ای جز سقوط جامعه بشری ندارد.

 

 


وی با اشاره به قیام عاشورا، دنیا طلبی و روی آوردن به شهوات را از جمله عوامل بدبختی بشر دانست و افزود: علیرغم اینکه رسول خدا  (صلی الله علیه وآله) درآخرین روزهای حیات خود و در حدیث ثقلین تکلیف جامعه بشری را مشخص کرد و قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) را راه نجات مردم معرفی کرد، لکن حب دنیا و شهوات  نفسانی مانع از اجرای سفارش ایشان  شد.

 


بلوچ زاده با بیان اینکه اهل بیت(علیهم السلام) بهترین مفسر و پاسدار قرآن هستند؛ تصریح کرد: تفسیر قرآن بدون  حمایت اهل بیت نتیجه ای جز تحریف نداشته و همین امر باعث شهادت امام حسین(علیه السلام) شد.

 


دادستان عمومی و انقلاب راور خاطرنشان کرد:  غیرت دینی و تعصب نسبت به امور مسلمین، امام حسین (علیه السلام) را به قیام علیه ظلم وا داشت و همین عامل نیز سبب ساز پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره) شد؛ همه ما شیعه و دنباله رو نهضت امام حسین (علیه السلام) هستیم و نباید نسبت به منکرات و مظاهر فساد در جامعه بی تفاوت باشیم که در این صورت با انجام دهنده فعل منکر، شریک هستیم.

کد خبر 658927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha