مسئولین رعایت حق الناس را مورد توجه داشته باشند

خبرگزاری شبستان:امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه حضرت سیدالشهدا(ع) در شب عاشورا به یاران خویش نیز فرمودند که اگر کسی حق الناسی برگردن دارد برود اداکند، گفت:مسئولین مراقبت کنند که در دوران تصدی آنها حقی از کسی ضایع نشود و این بایستی فرهنگ عمومی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز(15مهر) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران در دفتر نماینده ولی فقیه در دیار علویان ضمن پاسداشت یاد و خاطره 10هزار و 400شهید دوران دفاع مقدس و 37شهید مدافع حرم استان، گفت: بحمدالله اقدامات ارزشمندی از سوی این شورا در استان شاهد هستیم.

 

وی اظهار داشت: به فرموده امام صادق(علیه السلام) که ابلیس قدرت توانایی و مقابله با 5طایفه شامل«افرادی که نیت صادقانه دارند و توکل به خدا می کنند، ذکر زیاد می گویند، مصیبت برآنها وارد می شود و نگاه آنها به خدا است، آنچه برای خود می پسندند برای دیگران هم می پسندند، آنچه خدا برای آنها مقدر کرده را می پذیرند» را ندارد.

 

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: امام حسین(علیه السلام) بهترین مصداق از این فرموده امام صادق(علیه السلام) هستند که با نیت صادقانه و توکل به خدا، نور خدا شدند.

 

وی بیان داشت: امام حسین(علیه السلام) تمام هستی خویش را برای احیای دین اسلام، حفظ جایگاه قرآن، حفظ سیره و سنت پیامبر(صلی الله علیه وآله وسلم) داد و این باید در بسیاری از امور جامعه بعنوان یک الگو مورد توجه باشد.

 

 حجت الاسلام قاسمی گفت: حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) در شب عاشورا به یاران خویش نیز فرمودند که اگر کسی حق الناسی برگردن دارد برود اداکند چرا که اگر به شهادت هم برسد بازبه خاطر حق الناس به بهشت نمی رود.

 

وی تاکید کرد: مسئولین مراقبت کنند که در دوران تصدی آنها حقی از کسی ضایع نشود و این بایستی فرهنگ عمومی شود.

کد خبر 660509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha