« یسنا » دختری با چشم های بارانی

خبرگزاری شبستان: قریب یک ماه از روزی که جوانان البرزی، مدرسه شهید کمالی دهقان را در سیستان و بلوچستان افتتاح کردند، گذشت. همان روز بود که در میان جمعیت چشم های خیس و بارانی یسنا را دیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، دوستی و ارتباط گروه جهادی امیرالمومنین(ع) استان البرز با کودکان روستای صدیق سنگری برمی گردد به عزم و همت آنان برای ساخت مدرسه شهید مدافع حرم محسن کمالی دهقان در استان سیستان و بلوچستان.

 

طی سال هایی که گروه جهادی امیرالمومنین (ع) استان البرز از کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر آغاز به کار کردند، بارها و بارها دغدغه رسیدگی به محرومان و رفع نیاز نیازمندان مورد توجه بوده است.

 

با این وصف امروز دغدغه چشم های یسنا بر دیگر فصل های برنامه ای این گروه جهادی تقدم یافته است.

 

قریب یک ماه گذشته یعنی روزی که جوانان البرزی مدرسه شهید کمالی دهقان را در سیستان و بلوچستان افتتاح کردند به صورت اتفاقی در میان جمعیت چشم های خیس و بارانی یسنا را دیدند.

 

 

از پدر و مادر، همچنین معلم یسنا پیگیر چشمان بیمار او شدند و در جواب این جمله را شنیدند که این کودک نیاز به عمل جراحی دارد و تامین هزینه درمان می تواند بینایی او را حفظ کند.

 

به همین منظور؛ با دوستان و همراهان جهادی هم پیمان شدیم تا برای چشم های یسنا قدمی برداریم.

 

 

عزیزانی که همچون گروه جهادی امیرالمومنین(ع) استان البرز دغدغه توجه و رسیدگی به محرومان را دارند می توانند برای چشمان یسنا به قدر وسع خود قدم بگذارند.

 

شماره کارت 6273811044442462 به نام امیرحسین ضیائی جاوید و شماره حساب 462804207623895 به نام گروه جهادی امیرالمومنین(ع) نزد بانک انصار امکان دریافت هدایای نیکوکاران را دارد.

 

 

کد خبر 660882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha