كاهش انگيزه ها و ايجاد بي تفاوتي راهبرد دشمن در عصر حاضر است

خبرگزاری شبستان:رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: كاهش انگيزه ها و ايجاد بي تفاوتي در بين مردم به ويژه جوانان راهبرد دشمن در عصر حاضر براي اهداف خصمانه خود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، مریم مجتهد زاده در  همایش تجلیل از والدین واقف و خیر شهدا در اصفهان با اشاره به رشادت و صبر خانواده شهدا اظهارداشت: همسران و مادران شهدا علاوه بر تربيت فرزندان نخبه و توانمند و داراي بصيرت، خود آن ها هم افرادي و صبور و با استقامت بوده اند.

وي افزود: همسران و مادران شهدا علي رغم علاقه و محبت نسبت به شوهر و فرزند خود اما اهميت جايگاه منافع ملي براي آن ها موجب شد كه فرزندان خود را به جبهه هاي جنگ بفرستند و در برابر دوري نسبت به همسر و فرزند خود و يا شهادت و اسارت آن ها صبر كردند.

مجتهد زاده با اشاره به اينكه خانواده شهدا امروز نيز نقش خود را نسبت به نظام و انقلاب ايفا مي كنند، تصريح كرد: در حال حاضر خانواده شهدا در كار خير و انجام وقف مشاركت و همكاري دارند و نسبت به نظام و كشور مسئوليت خود را انجام مي دهند.

وي با بيان اينكه خانواده شهدا بايد ابعاد زندگي شهدا و نقش و رسالت جوانان را تبيين كنند، اذعان داشت: كاهش انگيزه ها و ايجاد بي تفاوتي در بين مردم به ويژه جوانان راهبرد دشمن در عصر حاضر براي اهداف خصمانه خود است كه نقش آفريني خانواده شهدا و عموم مردم نسبت به اين راهبرد دشمن ضروري است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس ادامه داد: رسالت خانواده ها نسبت به مسائل اجتماعي و جنگ نرم دشمن يك وظيفه مهم و اساسي است و نبايد فرصت هاي جامعه در اختيار دشمنان قرار گيرد.

وي يادآورشد: دعاي خير خانواده شهدا برقه راه مسولان نظام در انجام رسالت آن ها در حفظ و حراست از اهداف و آرمان هاي نظام است.

کد خبر 662925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha