رسانه های مسلمان در وانفسای قحطی ایمان، عهده دار رسالت مهمِ صداقت در انتقال واقعیت ها  باشند

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان رسالت مهم رسانه های کشور را مورد توجه قرار داد و افزود: وقتی از دولت مقاوم سخن می گوییم رسانه های ما نیز باید مقاوم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ پاسدار امان الله بادسار، مسئول روابط عمومی سپاه ثارالله استان، امروز(۲۶ مهر)در نشست بسیج رسانه استان، رسالت مهم رسانه های کشور را مورد توجه قرار داد و افزود: در وانفسای قحطی ایمان، اگر در انتشار سخنان افراد عادلی که فسادهای اقتصادی را رو می کنند صداقت نداشته باشیم، آیا واقعاً در جایگاه{حقیقی} خود هستیم؟

 

وی با بیان اینکه وقتی از دولت مقاوم سخن می گوییم رسانه های ما نیز باید مقاوم باشند، تصریح کرد: تفاوت رسانه های ارزشی و مسلمان با دیگر رسانه ها در این است که آن رسانه ها به انتقال واقعیت فکر نمی کنند بلکه جان های ذهنی و خیالی به مخاطب عرضه می کنند.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: این در حالی است که رسانه در نظام جمهوری اسلامی ایران برای رساندن مخاطب به حق الیقین است و در این بستر نقش ما خیلی مهم است.

 

وی با بیان اینکه بعضی از رسانه ها آنگونه که باید به رسالت خود عمل نمی کنند؛ تصریح کرد: اگر دنبال واقعیت ها باشیم دنیا و آخرت را خواهیم داشت.

 

بادسار در این نشست از زحمات سیدابراهیم یزدی نژاد، مسئول سابق بسیج رسانه استان قدردانی ویژه کرد و گفت: وی اولین مسئول تبلیغات{لشکر ۴۱ ثارالله}در دوران جنگ است.

کد خبر 663358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha